În perioada 16-20 aprilie 2018, s-au derulat la Craiova întâlnirile din cadrul proiectului Erasmus+ TERAPI (Territoire apprenant, des protocoles innovants au service des apprentissages), în care sunt implicate instituții din sistemul de învățământ preuniversitar și universitar din Franța, Italia și România, precum: Université Grenoble Alpes, Académie De Grenoble Rectorat, ENAAI (Enseignement aux Arts Appliqués et à l’Image), Federation des OeuvresLaiques de Savoie,Universita’ DegliStudi di Milano-Bicocca, LiceoStatale”Erasmo da Rotterdam”, Universitateadin Craiova, Inspectoratul Scolar Judetean Dolj, Liceul ”Voltaire” Craiova.
Perioada de implementare a acestui proiect este între 01/09/2017 – 31/08/2020, iar activitățile ce urmează a fi desfășurate își propun consolidarea legăturilor dintre școală și comunitatea locală, prin implicarea organizațiilor culturale și a ONG-urilor în actul de predare / învățare. Practic, se pune accentul pe promovarea strategiilor didactice care contextualizeaza cunoștințele, în funcție de teritoriul de proveniență al fiecărui elev. Experiența ultimilor ani a dus la constatarea că ar trebui limitate practicile individuale, de interacțiune profesor-elev, în favoarea construirii unor demersuri educative interdisciplinare, organizate pe grupe, care să aibă loc nu numai în timpul orelor de curs, ci și în afara lor.
Amănunte în ediţia print de mâine ( marţi, 24 aprilie 2018)