CEZ România: 10 ani de activitate şi un sediu nou la Craiova

0
1165

Anul acesta CEZ România sărbătoreşte 10 ani de activitate în România, 10 ani cu provocări, 10 ani de prietenie şi bună colaborare cu comunitatea locală.  Pentru craioveni, pentru clienţi, compania CEZ a tăiat, ieri, panglica inaugurală la noul sediu CEZ din Craiova, situat pe Calea Severinului nr 97. La eveniment au fost prezenţi reprezentanţi ai managementului Grupului CEZ în România, precum şi reprezentanţi ai autorităţilor publice locale şi centrale.  Cu această ocazie, a fost  prezentată staţia de alimentare a maşinilor electrice cu care va fi dotat noul sediu, iar în premieră s-a făcut şi un test driver.

Martin Zmelik, managerul de ţară pentru Grupul CEZ România, a onorat ieri audienţa cu prezenţa sa subliniind ideea că această investiţie va servi nu numai angajaţilor, ci tuturor colaboratorilor acestei mari companii. „Este un moment foarte important ceea ce se întâmplă astăzi (n.r. ieri), pentru că vorbim de 10 ani de activitate în România şi deschidem o clădire atât de frumoasă în Craiova, o clădire care va servi nu numai angajaţilor noştri, dar şi clienţilor noştri, adică, tuturor celor cu care noi lucrăm. Şi este ceva pe deplin meritat, nu doar ca urmare a eforturilor, ci şi a relaţiilor pe care noi le avem cu aceştia. Ţin neapărat să mulţumesc autorităţilor locale şi judeţene pentru tot sprijinul pe care ni l-a acordat. Mulţumesc colegilor de la investiţii şi tuturor celor care au contribuit să avem această clădire frumoasă. Şi desigur, că nu doar serviciile noastre, ci şi activităţile noastre vor fi cu mult mai performante”.

„Grupul CEZ are două priorităţi extrem de importante : clienţii şi oamenii”

Prezentă, la această inaugurare aniversară, Mariana Vornicu, directorul de operaţiuni la nivelul Grupului CEZ, a precizat că acest eveniment este unul foarte important atât pentru salariaţi, cât şi pentru clienţi. „Grupul CEZ are două priorităţi extrem de importante: clienţii şi oamenii. Şi această clădire a fost făcută să rezolve priorităţile noastre. A fost un proiect care a funcţionat deosebit de bine. Şi îi felicit pe cei care s-au ocupat de acest proiect şi le mulţumesc oficialităţilor locale care ne-au ajutat foarte mult. Va fi o plăcere să vin la Craiova, să văd colegii lucrând în spaţii noi, să văd clienţii bucurându-se de spaţii moderne, de toate facilităţile şi toată expertiza noastră. Acesta este cadoul nostru de Moş Crăciun pentru clienţii din Craiova şi pentru salariaţii noştri din Craiova”.

Nu de puţine ori mă confrunt cu astfel de probleme în judeţ”

Prefectul judeţului Dolj, Nicolae Sorin Răducan, s-a simţit onorat să participe la acest eveniment, care marchează un nou început pentru oraş şi pentru judeţul nostru. „Sunt onorat să particip astăzi (n.r. ieri) la evenimentul dumneavoastră, care este un eveniment important pentru oraşul şi judeţul nostru. Vă felicit că aţi  ales Craiova, că aţi ales această zonă pentru construirea unui astfel de obiectiv modern, înseamnă că aveţi încredere. Aştept cu plăcere să particip şi la alte evenimente, cu ar fi dotarea cu echipamente în judeţ, eu fiind şi preşedintele Comitetului pentru Situaţii de Urgenţă Dolj şi nu de puţine ori mă confrunt cu probleme din acest segment în judeţ.  Ştiu că aveţi şi alte surprize pentru noi. Începând de astăzi (n.r. – ieri) vom avea o staţie de alimentare pentru maşinile electrice şi acesta este un lucru bun şi încurajator pentru populaţie să-şi achiziţioneze astfel de autoturisme şi observ acolo două autoturisme, ceea ce înseamnă că vă dotaţi cu astfel de maşini electrice, ceea ce este un lucru foarte bun. Astfel vor fi încurajaţi să-şi achiziţioneze astfel  de autoturisme ecologice şi craiovenii. Vă doresc multe  realizări, şi sper că acest nou sediu să fie cu noroc!”.

Un etalon pentru celelalte instituţii

Administraţia judeţeană a fost reprezentată de Cristinel Iovan, vicepreşedintele CJ Dolj, care a vorbit despre proiectele comune cu CEZ România şi a apreciat dialogul cu reprezentanţii acestei companii, care se află într-un top al firmelor pe un onorant loc I, în judeţul Dolj. „Mă gândeam în timp ce veneam spre acest eveniment, că această colaborare între Consiliul Judeţean Dolj şi CEZ România reprezintă tot un model de bună practică. Trebuie să spune, că de fiecare dată, când am avut nevoie, ne-am întâlnit şi am încercat să găsim soluţii pentru comunitate şi pentru oameni. Vă felicit că aţi reuşit să daţi comunităţii o clădire modernă, care va reprezenta un etalon pentru celelalte instituţii. CEZ-ul este una dintre principalele firme din judeţ, cifra de afaceri vă plasează pe primul loc, ceea ce înseamnă că dumneavoastră sunteţi un investitor puternic în această zonă, iar oamenii vă percep ca făcând parte din comunitatea noastră…”.

Staţii electrice în parcarea subterană

Viceprimarul municipiului Craiova, Mihai Genoiu, a fost reprezentantul administraţiei publice locale. Primăria municipiului Craiova venind în sprijinul investitorul CEZ România cu toate autorizaţiile şi avizele necesare începerii construcţiei. „Ştim acest proiect de acum doi ani, de când era pe hârtie şi doamna directoare ni l-a arătat. Am lucrat împreună prin toate fazele. Colaborarea dintre CEZ şi Primărie este un deosebită. Împreună realizăm lucruri deosebite. Aceste staţii de unde se încarcă autoturismele încep să apară, atât pe la Calea Bucureşti, cât şi în parcarea subterană. Discutăm cu domnul directorul Dobrescu cum să facem  ca aceste staţii să fie cât mai funcţionale. Ne interesează să nu pierdem timpul, să fim la pas cu Europa, în materie de nou, iar CEZ este departe din acest punct de vedere. Vă felicităm pentru acest sediu, îl felicităm şi pe constructor pentru ritmul în care  a lucrat şi pentru calitatea lucrărilor”.

 

Doru Ursu, director Direcţie Comandă Operaţională:

„Acest spaţiu va deveni peste două zile camera de comandă pentru dispecerul energetic de distribuţie pentru reţeaua de înaltă tensiune 110kv din aria de acoperire a distribuitorului CEZ pentru patru judeţe: Dolj, Olt, Gorj şi Teleorman. În această cameră sunt colegii noştri care s-au instruit şi pregătit şi îşi vor desfăşura activitate în ture, fiecare de opt ore şi vor asigura continuitatea de comandă operaţională. Comanda operaţională este activitatea de supraveghere a instalaţiilor noastre din cadrul acestui dispecerat şi se realizează prin intermediul unei comande de la distanţă, numit SCADA şi prin intermediul personalului operaţional, acolo unde staţiile de transformare, nodurile reţelei de înaltă tensiune nu fac parte din SCADSA”.

Dan  Şerban, Director Servicii Clienţi:

„Centrul de relaţii cu clienţii de la noul sediul este cel mai mare la nivel de CEZ, din punctul de vedere al numărului de clienţi pe care-i deserveşte. Amplasamentul este unul modern, la standarde europene. Avem sistem de monitorizare a traficului de clienţi, care facilitează fluidizarea clienţilor, adică, asigură un timp de aşteptare şi transmite fiecare client către personalul cel mai bine pregătit care poate face faţă cerinţelor. Avem sistemul de încasat al numeralului pentru clienţii care vor să achite facturile în centrul de relaţii cu clienţii şi, cel mai important, avem resursa umană. Discutăm de 23 de consilieri, front-office, pentru toate solicitările, iar pentru trafic mai mare putem să suplimentăm cu alţi patru consilieri, back-office”.