Nou sistem de business în benzinării: Ce servicii vor fi oferite de OMV Petrom

0
333


OMV Petrom (SNP) a început implementarea unui nou model de business în cadrul reţelei de benzinării, prin care urmăreşte diversificarea gamei de produse şi servicii disponibile pentru clienţi precum restaurante, farmacii, service-uri auto sau ghişee de unde pot fi achiziţionate poliţe de asigurare. “Este o premieră în România, însă acest model este validat internaţional. Avem în vedere deschiderea, în cadrul benzinăriilor, de restaurante, farmacii, service-uri auto sau ghişee de unde pot fi achiziţionate poliţe de asigurare. Acestea vor funcţiona în spaţii închiriate către parteneri OMV Petrom. Credem că există o tendinţă de creştere a ponderii serviciilor auxiliare în benzinării. Aceasta răspunde nevoilor clientului modern, foarte activ, de a avea acces dintr-un singur loc la o gama extinsă de servicii şi produse”, a declarat într-un comunicat Adrian Nicolaescu, senior head of retail din OMV Petrom. Noul model de business a debutat, săptămâna trecută, prin deschiderea unui restaurant fast-food al companiei americane Subway într-o benzinărie a OMV Petrom din oraşul Sibiu. Subway are cea mai mare reţea de restaurante din lume, cu 42.000 de unităţi, dintre care 20 în România.