Peste 60 de magazine de comerţ electronic din România cu vânzări în turism, cărţi, jucării, bilete evenimente, electrice şi electronice, flori şi decoraţiuni au semnat deja pentru introducerea noii metode de plată prin Click 24 Banking
Banca Comercială Română (BCR) pune la dispoziţia clienţilor săi o nouă modalitate de plată a produselor comandate pe site-urile comercianţilor parteneri, prin Click 24 Banking, în parteneriat cu PayU. Soluţia este extrem de simplu de folosit: după ce aleg produsul sau serviciul dorit de pe site-urile comercianţilor parteneri şi optează pentru achitarea comenzii prin această opţiune de plată, clienţii sunt direcţionaţi către Click 24 Banking BCR unde, după autentificarea în aplicaţie, vor avea posibilitatea să vizualizeze direct ordinul de plată precompletat cu datele comenzii. Clienţii trebuie doar să verifice detaliile plăţii şi să autorizeze plata.
“Plata instant a produselor prin internet banking vine în susţinerea comerţului electronic aflat în creştere, ca o alternativă la plata prin ramburs, în special pentru comercianţii de încredere şi cu o calitate ridicată a serviciilor. Simplitatea metodei şi garanţia BCR că niciun fel de date personale nu sunt transmise în acest proces către comercianţi vor ajuta clienţii să aleagă într-o pondere şi mai mare plăţile electronice în detrimentul plăţilor cu numerar, prin ramburs”, a declarat Bogdan Marin, Director Managementul Canalelor Retail în cadrul BCR.
Tranzacţiile sunt autorizate pe baza codurilor unice
Tranzacţionarea prin internet banking oferă întregului proces un grad sporit de securitate. Tranzacţiile sunt autorizate pe baza codurilor unice generate de dispozitivul token, în zona de internet banking administrată de bancă, oferind cea mai mare garanţie clienţilor că niciun detaliu referitor la metoda de plată nu va fi transmis către comercianţi. „Plata prin Internet Banking cu confirmare instant – a cincisprezecea metodă de plată din portofoliul PayU Romania – contribuie la creşterea plăţii online în comerţul electronic, oferind beneficii atât comercianţilor, cât şi cumpărătorilor online. Cumpărătorii pot plăti în siguranţă, cu o metodă cu care sunt deja familiarizaţi, în condiţii de securitate maximă, în timp ce, pentru magazinele online, generează business adiţional, reducând în acelaşi timp costurile operaţionale. Comercianţii au acces simplu şi rapid la acest nou canal de plată, prin semnarea unui act adiţional la contractul deja existent cu PayU. În majoritatea cazurilor, activarea noii metode nu necesită intervenţii tehnice pe fluxul deja existent”, a declarat Daniel Nicolescu, CEO PayU Romania.
Metode ce cresc vânzările
Confirmarea tranzacţiei este trimisă instant către comerciant şi astfel comanda este eliberată imediat. Nu există niciun cost pentru realizarea plăţii pe internet şi niciun cost suplimentar pentru utilizarea serviciului Click 24 Banking. Se achită întotdeauna doar valoarea produselor comandate. „Magazinele online cu site-uri de încredere, uşor de folosit şi livrări rapide ştiu că aceste metode inovative sunt cele care le cresc vânzările şi le securizează veniturile. De aceea contăm pe o adopţie cât mai rapidă a acestei noi metode de plată în rândul lor. Suntem pregătiţi să îi promovăm către clienţii noştri şi să le explicăm acestora toate avantajele acestui tip de plată”, a adăugat Bogdan Marin.
PayU este furnizor de soluţii eCommerce integrate, deţinut de Naspers Ltd, un grup multinaţional, cu operaţiuni în 131 de ţări în domenii ca media, Internet sau eCommerce. PayU desfăşoară operaţiuni de integrare plăţi on line pentru peste 18.000 de companii din Europa, Asia şi Africa, oferind plăţi online simple şi sigure către aproximativ 300 de milioane de utilizatori de Internet. În România, PayU este lider de piaţă de plăţi online, cu peste 2,8 milioane de tranzacţii procesate în 2012, în valoare de peste 176,4 milioane de euro şi o cotă de 80% din volumul total Romcard.