Cu doar câteva zile înaintea finalei Ligii Campionilor cu Real Madrid, Borussia Dortmund a anunţat un nou parteneriat de sponsorizare cu Rheinmetall, un important producător german de armament. Acordul, confirmat miercuri, ridică semne etice de întrebare cu privire la legăturile clubului german cu indistria de armament. Rheinmetall, a cărui cifră de afaceri s-a augmentat teribil de la începutul războiului din Ucraina, devine „champion partner” al BVB, adică principalul sponsor financiar, pentru următorii 3 ani, potrivit comunicatului clubului. Deşi logo-ul Rheinmetall nu va apărea pe tricouri, acesta va putea fi văzut în împrejurimile stadionului, în timpul prezentării finalei. Acordul include milioane bune de euro în shimbul unor drepturi de marketing şi alte oferte la stadion şi club. Reacţia suporterilor n-a fost decât una de dezamăgire. Hans Joachim Watzke, CEO-ul clubului, a apărat protocolul susţinând că securitatea şi apărarea sunt stâlpii fundamentali ai democraţiei, mai ales în aceste vremuri.