Începând de ieri, ora ora 16:00 şi până mâine, duminică 01 aprilie, ora 24:00, BCR va efectua lucrări de întreţinere pentru îmbunătăţirea funcţionării sistemului informatic al băncii. În consecinţă, sucursalele BCR nu vor avea program cu publicul în această perioadă pentru a permite actualizarea sistemului de procesare a operaţiunilor. În acelaşi timp, serviciile de electronic banking, atât pentru persoane fizice cât şi pentru clienţi corporativi, nu vor fi disponibile începând cu vineri 30 martie, ora 16.00 până în a doua parte a zilei de sâmbătă 31 martie, pentru a permite sincronizarea cu actualizările din sistemul informatic de bază. Sistemele de carduri, inclusiv reţeaua de ATM şi POS, sunt aşteptate să funcţioneze în parametrii normali, deşi este posibil să apară incidente izolate. „Pentru cazurile de urgenţă clienţii pot apela telefonic la serviciile suport Alo 24 Banking – TelVerde: 0800.801.BCR (0800.801.227) şi 021/407.42.00. BCR şi-a propus sa aibă toate funcţionalităţile sistemelor sale de procesare complet operaţionale până luni, 2 aprilie. Toate lucrările au în vedere îmbunătăţirea performanţelor sistemului de IT şi a servirii clienţilor”, se precizează într-un comunicat al băncii.