Pe perioada sărbătorilor / BCR: Clienţii băncii vor avea acces la propriile resurse financiare

0
359

Unităţile BCR teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în zilele de 1, 5 şi 6 mai 2013. “BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziţia clienţilor, inclusiv sărbătorile legale”, se precizează într-un comunicat al BCR. În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, ca de obicei. Clienţii BCR au la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM – circa 2.400 de bancomate. Mai mult, clienţii băncii vor avea acces la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare: prin serviciul Tranzacţii Mobile BCR (apelând *183#); prin telefon, utilizând Alo 24 Banking BCR (apelând gratuit InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională; prin internet, utilizând Click 24 Banking BCR şi nu în ultimul rând prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking cât şi la unităţile BCR sau la terţi.