Numărul de clienţi, persoane fizice, care folosesc serviciile de Mobile Banking şi Internet Banking furnizate de BCR a crescut semnificativ în ultimul an şi exponenţial în ultimii patru ani. În 2017, BCR a atras, în medie, 10.000 de noi utilizatori de Mobile Banking pe lună, iar la finele lui 2016 a consemnat o creştere anuală de peste 150% a clienţilor activi.
Serviciile digitale ale Băncii Comerciale Române (BCR) au înregistrat creşteri consistente ale numărului de utilizatori, datorită investiţiilor realizate de bancă pe acest segment, atât în dezvoltarea produselor, cât şi în educarea angajaţilor şi clienţilor. “Dacă în 2013, la un an după ce am lansat serviciul de Mobile Banking, aveam 10.000 de clienţi activi, anul acesta am ajuns să creştem cu 10.000 de clienţi activi pe lună. Este un rezultat direct al resurselor pe care le alocăm pentru serviciile noastre digitale. Avem, în prezent, o comunitate de 2.400 de angajaţi BCR, supranumită Liga Experţilor Digitali, care acţionează, atât la nivel central, cât şi în reţeaua de unităţi ca ambasadori ai serviciilor digitale. Vorbim, practic, de o treime din angajaţii BCR, care şi-au asumat promovarea şi oferirea de suport în digitalizare, atât în rândul angajaţilor noştri, cât şi în cel al clienţilor”, declară Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking în cadrul BCR.
„Tehnologia schimbă rapid modul nostru de viaţă”
La ora actuală, 99% dintre angajaţii BCR sunt utilizatori activi ai serviciilor digitale ale băncii. Totodată, aplicaţia de Mobile Banking a BCR a înregistrat peste 250.000 de descărcări în 2017, de peste trei ori mai multe decât în 2014.
„Tehnologia schimbă rapid modul nostru de viaţă. E suficient să facem o comparaţie cu felul în care comunicăm, ne informăm şi tranzacţionăm în prezent, faţă de ce se întâmpla în 2013-2014, şi vom realiza cât de multe s-au schimbat. Şi este esenţial să ţinem pasul. BCR a ales să se implice direct şi constant în viaţa financiară a clienţilor sai, având la baza doi piloni strategici: leadership în inovaţia digitală şi educarea clienţilor şi angajaţilor”, a mai spus Marian Ignat.