Această realizare este posibilă cu sprijinul Consiliului Județean Dolj reprezentat prin Direcția Publică Comunitară de Evidență a Persoanelor Dolj, care continuă sprijinul autorităților locale pentru descentralizarea serviciilor de evidență a persoanelor, acțiune menită să contribuie la creșterea calității serviciilor și la scăderea costurilor de timp și de bani pentru fiecare cetățean al județului nostru.
Chiar dacă până la îndeplinirea tuturor etapelor necesare ca acest serviciu să devină unul autonom mai este nevoie de timp, în prezent cetățenii comunei Malu Mare care doresc să obțină un act de identitate, se pot deplasa la Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Malu Mare care își are sediul în aceeași locație cu Primăria Malu Mare, unde în fiecare zi de marţi a săptămânii în intervalul orar 8,00 – 10,00 pot depune cereri pentru eliberarea actelor de identitate/înscrierea menţiunii de stabilire a reşedinţei.
Tot în zilele de marţi(din săptămâna următoare depunerii cererii) se va proceda şi la eliberarea noilor documente de identitate la sediul Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Malu Mare sau la sediul Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Dolj(începând cu ziua următoare depunerii cererii).
Până la operaţionalizare, activitatea serviciului se va desfășura sub directa coordonare a personalului specializat din cadrul Direcției Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor Dolj, fructificându-se în mod eficient întreaga perioada de instruire a personalului propriu serviciului dar și perioada până la care acest serviciu va deveni funcțional în mod autonom.