În 2015… Fly Go a investit 1,5 milioane Euro

0
101

Fly Go a investit 1,5 milioane euro în 2015 şi pregăteşte produse noi pentru 2016. După lansarea „Zborurilor Combinate”, a „Ghidurilor Turistice” şi a „City Break-urilor Dinamice”, în 2015, alte două servicii destinate seniorilor şi străinior care călătoresc în România vor fi lansate în 2016.

Fly Go, unul dintre cei mai activi operatori români de servicii de turism din mediul on-line, dar şi primul din România care a pus la dispoziţia clienţilor săi varianta de zboruri combinate şi serviciul Ghiduri Turistice, continuă seria inovaţiilor propuse pieţei, de data aceasta prin adăugarea unei componente dinamice produsului City Break. Numai în 2015 compania a investit semnificativ în produse noi şi în campanii de comunicare. Valoarea investiţiei se ridică la 1,5 milioane de Euro. “Activăm pe o piaţă puternic digitalizată şi extrem de competitivă, în care utilizatorii sunt foarte informaţi şi aleg serviciile personalizate şi flexibile. Este evident că o agenţie de turism trebuie să fie, în primul rând, acolo unde există consumatorul, în on-line. E mai simplu şi mai comod pentru client. Este un fapt care ne impune o investiţie continuă în zona digitala, în comunicare, în zona de resurse umane, dar şi în cea de tehnologie.”, a declarat Stefano Iervolino, Director General Fly Go.

“Investiţiile anului 2015 au fost direcţionate spre obţinerea unei poziţionări avantajoase în on-line”

Anul acesta, Fly Go a lansat varianta îmbunătăţită aserviciului “City Break”, cu o componentă dinamică. Concret, clientulisi poate configura singur structura de city-break dorită, pe site-ul www.fly-go.ro. Astfel că îşi poate alege durata ideală, tipul hotelului din gama variată de unităţi de cazare, zborul dus-întors, dar şi serviciile conexe. Clientul îşi poate personaliza city break-ul în cel mai mic detaliu. Principalul avantaj al produsului nostru este că, în momentul în care clientul iniţiază o căutare pe site-ul Fly Go, rezultatul primit este unul optimizat: preţul returnat clientului este real şi întreaga ofertă este validată din punct de vedere al disponibilității zborului, cât şi al hotelului. “Investiţiile anului 2015 au fost direcţionate spre obţinerea unei poziţionări avantajoase în on-line. Astfel ca efortul nostru a fost concentrat spre a adăuga un plus de valoare clientului prin produsele oferite. Şi am lansat produse noi, cum este City Break-ul cu o componentă dinamică. Am investit în talent management pentru a ne consolida o echipa de profesionişti puternică. Suntem cu un pas înaintea așteptărilor clientului şi ne îndreptăm în direcţia atingerii obiectivului principal al anului 2016, acela de a fi o soluţie la îndemână pentru clienţii noştri printr-o viziune creativă şi prin produsele competitive oferite”, a adăugat Stefano Iervolino.

„În 2016, dorim să creştem cota de piaţă, prin mărirea gradului de interactivitate”

În 2016, Fly Go va investi în îmbunătăţirea experienţei clientului atât în on-line, cât şi în off-line printr-o înţelegere cât mai fidelă a turistului român, a motivaţiilor sale, a procesului decizional şi prin anticiparea comportamentului sau de consum. Totodată, compania intenţionează să promoveze România în ţările în care activează. Astfel că, cele două servicii pe care Fly Go le va lansa anul viitor, destinate seniorilor şi străinilor dornici să viziteze România, vor integra obiectivele stabilite. „În 2016, dorim să creştem cota de piaţă, prin mărirea gradului de interactivitate şi să ne fidelizăm clienţii pe pieţele în care activam. Mai mult, ne vom extinde pe orizontală şi vom pătrunde pe noi pieţe europene. În 2016, vom lansa o nouă versiune a website-ului www.fly-go.ro, vom diversifica oferta de city-break cu noi destinaţii iubite de români şi vom crea conținut relevant şi la îndemână pentru turiştii români”, a declarat Stefano Iervolino.