Ştiinţa, cu Puma până în 2027

0
508

După ce a anunţat continuarea colaborării până în 2025 cu sponsorul principal, operatorul de pariuri sportive & cazinou online Betano, Universitatea Craiova a prelungit şi parteneriatul cu firma de echipament sportiv Puma pe încă patru ani, până în 2027, precedenta înţelegere expirând în 2023. Puma îi îmbracă pe juveţi din 2020, de când Universitatea Craiova a încheiat colaborarea cu fostul partener tehnic, Joma.

Sales-managerul Puma România, Cătălin Caramalău, a declarat că are mare încredere că, la anul, când Universitatea Craiova şi Puma vor sărbători 75 de ani de existenţă, se va celebra şi readucerea titlului în Bănie.

„Vedem foarte mult potenţial de dezvoltare în această colaborare, clubul Universitatea Craiova are o mare deschidere către suporteri, credem că o face cel mai bine din România, iar noi vrem să folosim acest lucru pentru a devolta partea de merchandising. Analizăm în permanenţă piaţa din România. La anul vom sărbători împreună 75 de ani, ambele branduri născându-se în 1948 şi sper să oferim o surpriză şi mai plăcută, o dată cu lansarea noului echipament. Nu suntem sponsori, suntem parteneri, este mai mult decât un sponsor, fiindcă nu doar oferim echipamentul sportiv, ci dezvoltăm şi partea de merchandising. Am cea mai mare încredere că în vara viitoare vom sărbători împreună cucerirea titlului aşteptat de atâta timp la Craiova.  Facem o echipă foarte bună cu cei de la Universitatea Craiova, din prima zi a existat o conexiune. Tratăm Universitatea Craiova ca un partener de elită pentru noi” a declarat Cătălin Caramalău. Acesta a precizat că naţionalele cele mai importante care sunt îmbrăcate de Puma şi vor fi prezente la turneul final al Campionatului Mondial din Qatar, de anul acesta sunt: Elveţia, Serbia şi Ghana.

Jan Sochor Manager General Europa de Est & EEMEA Distribution a declarat: “Ne mândrim cu prelungirea colaborării dintre Universitatea Craiova și PUMA – am văzut foarte multă dedicare și energie și avem încă multe de realizat împreună. Sperăm că atât fanii Universității Craiova, cât și orașul Craiova sunt entuziasmați pentru cooperarea din sezoanele următoare.”

Clubul este profund legat de Craiova, oraș cu o cultură vibrantă. PUMA este brandul care caută să fie mereu aproape de ADN-ul sportiv al mărcii, rezultând astfel conexiunea dintre cele două părți. În luna iulie a acestui an UNIVERSITATEA CRAIOVA și PUMA au prezentat noul echipament de joc Home & Away care întruchipează tradițiile și idealurile clubului. Design-ul clasic cu dungi albe și albastre reprezintă o întoarcere la elementele istorice ale clubului, portretizând puterea tehnicii, a design-ului și a cunoștințelor. Tricoul de joc dispune de materialul de performanță ULTRAWEAVE și de tehnologia de absorbție a transpirației dryCELL, ceea ce face ca tricoul să fie cel mai ușor și mai confortabil pe care PUMA l-a realizat vreodată. Proiectate pentru a face fiecare moment să conteze, atunci când atmosfera devine intensă. Tricoul este fabricat din 100% poliester reciclat și este echipat cu tehnologia de absorbție a transpirației dryCELL pentru a te menține uscat și confortabil pe tot parcursul celor 90 de minute și dincolo de acestea – indiferent de timp, teren sau loc. Ca un pas spre un viitor mai bun, ambele versiuni ale tricourilor sunt realizate cu materiale 100% reciclate, cu excepția garniturilor și decorațiunilor. Una dintre valorile PUMA este Sustaibility Approach: strategia de sustenabilitate Forever Better, prin care PUMA își stabilește obiective ambițioase în ceea ce privește utilizarea de materiale din surse sustenabile și creșterea cantității de conținut reciclat în produsele sale. Până în 2025, 75% din poliesterul utilizat în articolele de îmbrăcăminte și accesoriile PUMA va proveni din surse reciclate. Un alt punct de legătură important pentru ambele părți: 2023 este anul în care UNIVERSITATEA CRAIOVA și PUMA sărbătoresc 75 de ani de existență.