Portalul My CEZ este unul dintre canalele cel mai des folosite de clienţi CEZ

0
819

După sistarea activităţii Centrelor de Relaţii cu Clienţii CEZ, furnizorul de energie electrică şi gaze naturale CEZ Vânzare a intensificat dialogul cu clienţii săi în mediul online. Portalul My CEZ este unul dintre canalele cel mai des folosite de clienţi, în ultimele două săptămâni fiind înregistrată o dublare a numărului de conturi noi comparativ cu perioada anterioară. “CEZ Vânzare le recomandă în continuare clienţilor săi să respecte sfaturile specialiştilor cu privire la limitarea deplasărilor şi autoizolarea la domiciliu. Pentru orice alte nevoi legate de relaţia cu CEZ Vânzare, există portalul My CEZ, disponibil în varianta web şi sub formă de aplicație!”, se precizează în comunicatul de presă al companiei CEZ.

Cele mai accesate secţiuni ale portalului MY CEZ în ultimele două săptămâni au fost secţiunile E-factura şi plăţile online. Abonările la serviciul E-factura prin care clienţii renunţă la factura în format de hârtie şi optează pentru cea electronică, au crescut cu aproape 50% în comparaţie cu luna februarie a acestui an.”Totodată, clienţii CEZ Vânzare au rămas responsabili şi au continuat să trimită indexul autocitit sau să efectueze modificări ale datelor de contact şi de corespondenţă direct în portal, din comfortul de acasă”, se mai spune în comunicatul respectiv.

Prin intermediul portalului MY CEZ, clienţii au la dispoziţie toate informaţiile necesare despre contractul de energie electrică şi gaze naturale:

  • Verificarea consumului de energie electrică şi de gaze naturale;
  • Vizualizarea şi descărcarea facturilor CEZ Vânzare;
  • Efectuarea plăţilor online;
  • Vizualizarea situaţiei plăţilor şi a restanţelor;
  • Transmiterea indexului autocitit;
  • Vizualizarea istoricului de consum, de facturi şi de plăţi;
  • Gestionarea mai multor locuri de consum din acelaşi cont de client;
  • Solicitarea unei oferte de energie electrică sau de gaze naturale;
  • Verificarea programului de întreruperi programate în alimentarea cu energie electrică;
  • Transmiterea unei solicitări online;
  • Înregistarea unui deranjament electric.
  • My CEZ poate fi accesat atât în varianta web, pe mycez.cezinfo.ro, cât şi de pe telefonul mobil sau tabletă, prin aplicaţia disponibilă în AppStore sau Google Play. Utilizatorii care doresc să îşi activeze contul pot să se înregistreze folosind datele de client CEZ şi o adresă de email validă.

Portalul vine la pachet cu implementarea unor soluţii digitale suplimentare care oferă acces rapid la o serie de facilităţi:

  • E-factura: prin abonarea în My CEZ, clienţii pot primi factura electronică pe e-mail în ziua emiterii;
  • IVR Dinamic (asistent vocal interactiv): oferă acces rapid la Info Linia CEZ – 0251 929, pentru a afla informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru a înregistra un deranjament fără a mai intra în contact cu un operator.