“Le Monde” trebuie să verse 300.000 de euro clubului Real Madrid

0
55

Tribunalul suprem din Spania a condamnat, luni, cotidianul francez „Le Monde” la plata sumei de 300.000 de euro daune interese produse clubului Real Madrid prin dezinformare. În discuţie: un articol semnat de Stephane Mandard – „Dopaj: Fotbalul după ciclism”, datat în 2006, când jurnalistul a afirmat că echipa madrilenă a recurs la serviciile medicului Eufemiano Fuentes, bănuit în epocă de a fi în centru unei vaste reţele interdisciplinare de dopaj sanguin. Cotidianul va trebui să verse 30.000 de euro lui Alfonso del Corral, directorul serviciului medical al clubului între 1994 şi 2007, acuzat a fi fost în contact cu Fuentes. Aflat în dificultate financiară, cotidianul francez se va adresa, probabil, tribunalului constituţional. În 2009, directorul adjunct al cotidianului, Laurent Greilsamer, a calificat „realmente exorbitantă şi disproporţionată suma”.