O companie din Ploieşti, donaţie pentru Spitalul Judeţean din Craiova

0
388

O parte din grupurile sanitare ale Spitalului Judeţean din Craiova vor fi  modernizate în următoarea perioadă graţie unei donaţii a companiei Ceramica Bianca din Ploieşti. Câteva zeci de lavoare şi vase de toaletă vor fi montate astfel încât pacienţii să beneficieze de condiţii civilizate atunci când sunt internaţi. Donaţia este una cu atât mai apreciată cu cât pe unele secţii nu s-au mai făcut modernizări de ani de zile, iar o astfel de acţiune era absolut necesară. Până în acest moment la spital au ajuns 80 de lavoare şi 50 de vase de toaletă care au fost  repartizate pe secţii. „ Am primit lavoarele şi vasele de toaletă acestea urmând să fie montate în cel mai scurt timp. Donaţia fost făcută de compania Ceramica Bianca din Ploieşti cu sprijinul prof. dr. Corneliu Sabetay”, a precizat Radu Mantale, coordonator al compartimentului tehnic din cadrul Spitalului Judeţean din Craiova.

Un gest de prietenie

Poate vă întrebaţi totuşi care e legătura companiei din Ploieşti cu spitalul din Craiova? Dorinţa de a da o mână de ajutor celei mai mari unităţi sanitare din Oltenia vine dintr-o prietenie care s-a legat în urmă cu mai bine de 30 de ani. „Gestul este unul de prietenie şi amiciţie de lungă durată. Întâmplător în 1974 când eram medic la Spitalul Grigore Alexandrescu din Bucureşti l-am operat pe fiul directorului CESAROM de atunci. Am rămas prieteni şi am purtat o corespondenţă apropiată. Compania Ceramica a mai făcut o astfel de donaţie şi imediat după 1990 Spitalului Judeţean din Craiova”, a afirmat prof. dr. Corneliu Sabetay, şeful secţiei de chirurgie pediatrică din cadrul Spitalului Judeţean din Craiova.

Ceramica Bianca, societate cu capital integral privat românesc înfiinţată încă din anul 1990, deţine în proprietate fabrica de porţelan sanitar situată în Ploieşti, prima fabrică construită în România, în 1935. Experienţa îndelungată în producţia de obiecte sanitare, dar, de asemenea, dezvoltarea continuă a relaţiilor comerciale cu parteneri din ţările cele mai dezvoltate din UE, cum ar fi Italia, Franţa şi Germania au reprezentat principalele avantaje competitive ale companiei.