Banca Comercială Română (BCR) a încheiat un protocol de colaborare cu Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF), prin care simplifică semnificativ procesul de acordare a creditelor prin eliminarea documentelor de venit pentru clienţii ale căror venituri sunt raportate la ANAF.
“Din dorinţa de a îmbunătăţi permanent experienţa clienţilor noştri, BCR continuă să investească în simplificarea procesului de creditare. Odată cu încheierea acordului cu ANAF, clienţii cu venituri stabile nu vor mai fi nevoiţi să obţină documentele de venit de la angajator fiind suficientă semnarea, în momentul solicitării creditului, a unui Acord de consultare a evidenţelor ANAF. Estimăm că, facilitarea procesului de creditare va genera o scădere a timpului de aprobare a dosarului de credit cu 60%, ceea ce înseamnă credite rapide şi timp câştigat pentru clienţii noştri”, a declarat Roxana Cristea, şef departament credite persoane fizice, BCR.
BCR le oferă clienţilor care îşi încasează veniturile în cont BCR posibilitatea de a obţine credite de nevoi personale, carduri de credit sau descoperit de cont în maxim 3 ore de la momentul depunerii cererii de credit. Fie că solicită un credit de nevoi personale, un card de credit sau un credit de casă, clienţii cu venituri stabile vor economisi, de acum timpul alocat în trecut pentru obţinerea documentelor de venit. În cazul clienţilor care realizează venituri care nu se regăsesc în evidentele ANAF, banca poate solicita în continuare documente suplimentare de venit.