A fost publicat cea de-a cincea ediţie anuală a Raportului de Sustenabilitate

0
75

Heineken România a publicat cea de-a cincea ediţie anuală a Raportului de Sustenabilitate, anunţând rezultate pozitive pentru toate ariile Agendei „Brewing a Better Future”. În 2013, Heineken a înregistrat cea mai mare scădere a nivelului de dioxid de carbon din ultimii trei ani şi a lansat primul program de Harm Reduction din România organizat la un festival de muzică. «Din 2010, de când am lansat Agenda “Brewing a Better Future”, ne-am îmbunătățit rezultatele de la an la an. Ne bucurăm să vedem că prin investiţiile pe termen lung în tehnologie şi eficientizarea proceselor de producție am reușit să obținem o scădere semnificativă a emisiilor de carbon (CO2). Frigiderele verzi pe care le plasăm pe piață din 2011 şi sistemul automat de distribuţie ne-au ajutat să reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl,de la 7,1 kg/hl în 2012», spune Onno Rombouts, Managing Director Heineken România.

Campaniile globale „Sunrise” şi „Dance More. Drink slow” au fost lansate și în România și au transmis mesajul puternic de consum responsabil. Pentru campania „Dance More. Drink slow”, HEINEKEN a colaborat la nivel internațional cu celebrul DJ Armin van Buuren și a realizat un experiment social, arătând cum muzica bună poate schimba comportamentul de consum al oamenilor, provocându-i să danseze mai mult și să consume alcool cu moderație.

Programul Heineken pentru Comunități a continuat şi în 2013, când compania a majorat valoarea granturilor la 400.000 de lei. Opt proiecte locale care contribuie la bunăstarea comunităţilor au câştigat granturi în valoare de 50.000 de lei fiecare. Valoarea totală a investiţiei se ridică la 1 milion de lei, de la lansarea programului.