S-a reluat activitatea de încasare la ghişeele Direcţiei de Taxe şi Impozite Craiova

0
1904

Direcția de Taxe și Impozite a Primăriei Craiova a reluat activitatea de încasare la ghişeu, de ieri, 22 aprilie, prin respectarea măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19, prevăzute de art. 7 (1) din Ordonanţa Militară nr. 3 / 24.03.2020. Măsura a fost luată în urma hotărârii Comitetului Local pentru Situații de Urgență din data de 16.04.2020, anunţă reprezentanţii municipalităţii. 

Cetățenii pot să se prezinte la ghișeele Direcției de Taxe și Impozite în următorul interval orar:

– punct de încasare Calea Bucureşti, nr. 51C (Piaţa centrală) – incinta birolului evidenţă auto – parter, de luni până vineri între orele 08:30 – 16:00;

– punct de încasare str. Mitropolit Firmilian, nr. 14, de luni până vineri între orele 08:30 – 16:00;

– punct de încasare Craioviţa Nouă (Bulevardul Oltenia, Bl. 65A1- parter), de luni până vineri între orele 10:30-18:00;

– punct de încasare Brazdă (Str. Doljului, nr. 37, Bl. G4, parter), de luni până vineri între orele 10:30-18:00;

– punct de încasare Rovine (Str. Nicolae Iorga, nr. 31, Bl. E1, parter), de luni până vineri între orele 10:30-18:00;

– punct de încasare 1 Mai (Str. Independenței, nr. 12, Bl. 7, parter), de luni până vineri între orele 10:30- 18:00;

– punct de încasare Lăpuș (Calea Bucureşti, nr. 137, Bl. T6, parter), de luni până vineri între orele 10:30-18:00.

În intervalul orar 11 – 13, au prioritate persoanele în vârstă care se prezintă la ghișeele Direcției de Taxe și Impozite.

Pentru respectarea măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19, Direcția de Taxe și Impozite a pus la dispoziția cetățenilor dispensere cu dezinfectant la toate unitățile în care își desfășoară activitatea, a delimitat spațiul atât în interior cât și în exteriorul sediilor, astfel încât între persoane să fie o distanță de minim 1.5 m, iar operatorii de la ghișee au fost echipați cu măști, mănuși și dispensere cu dezinfectant.

Activitatea de relaţii cu publicul pentru persoane fizice şi persoane juridice s-a reluat atât la sediul central situat în Calea Bucureşti, nr. 51 C (Piaţa Centrală) în incinta biroului evidenţă auto parter, cât şi la punctele de lucru menționate mai sus, prin telefon 0251/411.111, fax. 0251/414.237, respectiv prin corespondenţă poştală sau electronică la adresele de e-mail în funcţie de competențe, astfel:

direxecdit@primariacraiova.ro;

serviciulciuespf@primariacraiova.ro – Serviciul Constatare Impunere Control Persoane Fizice;

serviciuluespf@primariacraiova.ro – Serviciul Urmărire, Executare Silită Persoane Fizice;

ciuperceanu.daniela@primariacraiova.ro – Serviciul Contabilitate și Prelucrare Date;

impunerepersoanejuridice@primariacraiova.ro – Serviciul Constatare, Impunere Persoane Juridice;

contestatii.insolventa@primariacraiova.ro – Serviciul Contestații și Insolvență;

serviciulciuespj@primariacraiova.ro – Serviciul Urmărire, Executare Persoane Juridice;

certificatefiscale@primariacraiova.ro – Serviciul Recuperare Creanţe Fiscale și Eliberare Certificate de Atestare Fiscală.

Autorităţile au precizat că au rămas active modalitățile de plată a taxelor și impozitelor la distanță prin:

  • Plata electronică prin intermediul paginii de internet www.ghiseul.ro

  • Plata cu ordin de plată

  • Plata prin internet banking

  • Plata prin mandat poștal