Prima sesiune a Bacalaureatului 2018 se apropie cu paşi repezi, în februarie fiind susţinute, în premieră, probele orale de cunoştinţe lingvistice şi cele de competenţă digitală.
Ţinând cont de legislaţia în vigoare, Comisia Judeţeană Dolj (preşedinte – prof. Monica Leontina Sună, inspector şcolar general al Inspectoratului Şcolar Judeţean Dolj; vicepreşedinte – prof. Nicoleta Liţoiu, inspector al ISJ; secretari – prof. Aida Ionescu – inspector, respectiv Marian Robu , informatician al ISJ Dolj) a luat primele măsuri, pentru desfăşurarea, în condiţii cât se poate de bune, a examenului de Maturitate.
Astfel, până pe 23 ianuarie, conducerile unităţilor de învăţământ din teritoriu trebuie să transmită componenţa nominală a comisiilor de evaluare a competenţelor lingvistice şi digitale; propunerile privind cadrele didactice ce îndeplinesc condiţiile legale şi doresc să participe în cadrul comisiilor ce se vor constitui în centrele de examen şi centrele de evaluare; persoana de contact desemnată de fiecare unitate.
Secretarul comisiei de evaluare a primei etape de BAC, din februarie, este persoana de legătură desemnată la fiecare unitate şcolară. Managerii trebuie să nominalizeze, în funcţie de estimările realizate, numărul minim de asistenţi, după o formulă : 15 candidaţi (media /sală)x2(numărul de asistenţi/sală)0+2 asistenţi/hol+2 asistenţi sală depozit.
Toate datele au termen limită de transmitere 23 ianuarie 2018, ora 14:00, la adresa de e-mail marian.robu@edumax.edu.ro (menţionând ca subiect al e-mail-ului: BACALAURET) şi înregistrate la ISJ Dolj în format letric (scris).