Dolce Sport, canalul de televiziune tematic al Romtelecom, a împlinit luna aceasta doi ani de la prima transmisiune din studiourile proprii. De atunci, fanii sportului de calitate au avut parte de 18.480 de ore de emisie, 4.380 de ore de transmisiuni live, dar şi 250 de meciuri din UEFA Champions League, 5 campionate mondiale şi 6 europene.
Romtelecom a lansat Dolce Sport în 2010 pentru a adăuga valoare serviciilor de televiziune oferite clienţilor săi, prin conţinut sportiv de calitate şi exclusiv. Intenţia acestui proiect a fost să creeze o nouă experienţă pentru clientul de televiziune din România şi mai ales pentru pasionaţii de sport, în căutarea competiţiei sportive şi a comentariului autentic, netabloidizat, garantat de o echipă de profesionişti recunoscuţi.
„Ne-am făcut promisiunea ca la Dolce Sport să redăm competiţiei sportive acel element de spectacol unic, să le dăm întâlnire iubitorilor de sport într-un loc în care să trăiască emoţia, fair play-ul, mândria, speranţa, unde să se simtă implicaţi direct, nu doar spectatori. Am vrut să depăşim simpla experienţă a vizionării şi să fim cât mai aproape de una a trăirii pentru că, până la urmă, divertismentul, indiferent de natura sa, are datoria de a ne bucura în cel mai autentic mod. Acelaşi obiectiv l-am avut şi în privinţa comentariului sportiv: spectacol, nu spectaculos, calitate, nu tabloid”, a declarat Vlad Enăchescu, director Dolce Sport.
Şase campionate europene
Pentru a difuza şi mai mult conţinut relevant, în 2011 au fost lansate şi canalele Dolce Sport 2 (cu emisie permanentă), 3 şi 4 (cu emisie temporară), cărora le-a urmat apoi Dolce Sport HD pentru a le oferi clienţilor o experienţă cât mai apropiată de atmosfera de pe arenele sportive. Dolce Sport este prezent şi online, pe www.dolcesport.ro. De-a lungul celor doi ani, cei peste 1,2 milioane de abonaţi Dolce s-au bucurat de competiţii sportive importante live, unele dintre ele în exclusivitate. Astfel, la Dolce Sport au putut fi urmărite Jocurile Olimpice de la Londra (270 de ore live), toate cele 250 de meciuri ale ultimelor două sezoane din UEFA Champions League, 42 de meciuri din Liga 1, două sezoane în exclusivitate din NBA (152 de meciuri, inclusiv finalele şi ultimele două All-Star Game-uri), două sezoane în exclusivitate din Turneul celor 6 Naţiuni – cel mai prestigios turneu de rugby (toate cele 30 de meciuri), două sezoane în exclusivitate de tenis-spectacol din Cupa Davis şi Fed Cup, 5 campionate mondiale (cel de nataţie, cele de handbal masculin şi feminin, cel de schi alpin şi cel de patinaj), 6 campionate europene (de fotbal, atletism, gimnastică masculin şi feminin, nataţie, handbal masculin şi feminin).
În acest an Dolce Sport şi-a schimbat identitatea vizuală, în ton cu conţinutul atractiv oferit şi cu mobilitatea de care a dat dovadă în aceşti doi ani de existenţă.
„Mişcarea face bine”
Dolce Sport a creat pentru telespectatorii săi şi un program de wellness, care promovează sportul ca soluţie pentru starea de bine şi de sănătate, depăşind astfel condiţia de simplu furnizor de conţinut sportiv. Zeci de mii de bucureşteni s-au alăturat în ultimii doi ani campaniei „Mişcarea face bine” pentru a testa beneficiile practicării sportului pentru o mai bună stare fizică şi de spirit.