Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își întrerup activitatea în ziua de 24 ianuarie 2022. Începând cu data de 25 ianuarie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, aplicându-se măsurile necesare de prevenire a răspândirii coronavirus, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile: Alexandria, Băilești, Câmpulung, Caracal, Craiova, Drăgășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Videle, Iași (09:00 – 17:00) și Timișoara (09:00 – 17:00).
În tot acest timp specialiștii CEZ Vânzare rămân la dispoziția clienților pe canalele de comunicare cunoscute:
- Chatul cu un consultant CEZ Vânzare – chatul online, implementat de furnizor pe website-ul https://www.cezinfo.ro/este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
- Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi se găsesc aici.
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
“De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric)”, se precizează într-un comunicat de presă al CEZ.