BRD a lansat serviciul de mobile banking MyBRD Mobile

0
349

BRD Groupe Société Générale lansează o soluţie inovatoare de mobile banking, care le oferă consumatorilor o interfaţă prietenoasă, menită să-i ajute în simplificarea activităţilor financiare zilnice.

MyBRD Mobile le oferă utilizatorilor posibilitatea de a realiza transferuri de bani, de a plăti facturile şi de a obţine informaţii financiare instantaneu, direct de pe telefonul mobil. Aplicaţia este compatibilă cu telefoanele smartphone (iOS, Android şi Windows) şi tabletele (iPad, Android), fiind disponibilă gratuit pentru descărcare în magazinele virtuale de aplicaţii specifice. De asemenea, MyBRD Mobile este optimizată pentru accesare prin browser mobil la adresa www.mybrdmobile.ro şi prin USSD la numărul scurt dedicat *117#.

„Planurile de dezvoltare a produselor noastre pornesc de la dorinţele şi sugestiile clienţilor noştri. Venim în întâmpinarea acestora prin lansarea unui serviciu care le va permite o economie semnificativă de timp, dar şi utilizarea unor opţiuni inovatoare ce simplifică orice tranzacţie financiară. Ceea ce dorim este să le oferim clienţilor o experienţă inedită de relaţionare cu banca, bazându-ne pe ceea ce majoritatea dintre ei îşi doresc: rapiditate, siguranţă, dar şi posibilitatea de a fi conectaţi la ultimele noutăţi tehnologice”, a declarat Bogdan Spuza, director executiv, Marketing şi Management Produse, BRD-Groupe Société Générale.

 

MyBRD Mobile face posibilă executarea de operaţiuni precum consultarea soldurilor şi a istoricului tranzacţiilor pentru conturile proprii şi realizarea de transferuri bancare către alte conturi, indiferent dacă sunt în cadrul BRD sau sunt deschise la alte bănci. De asemenea, aplicaţia tratează în timp real tranzacţiile, inclusiv în weekend sau în zilele nelucrătoare.