Premii consistente pentru promovarea e-Cont

0
391

Millennium Bank a lansat un concurs cu premii consistente pentru a promova recent lansatul e-Cont, primul cont curent din România pentru a cărui deschidere nu este necesară nicio vizită la bancă. Concursul premiază cele mai ingenioase idei de a face în interior activităţi care, în mod obişnut, presupun deplasarea în exterior. Cele mai bune filme/fotografii care ilustrează astfel de idei vor fi premiate cu o maşină Mini One, un scuter Vespa, o bicicletă BMW şi 200 de euro săptămânal. Detalii suplimentare şi regulamentul oficial al concursului sunt disponibile pe www.millenniumbank.ro, pe site-ul concursului, www.primul-e-cont.ro, precum şi pe Facebook. Această campanie online interactivă de promovare a produsului e-Cont a debutat cu o etapă de teasing, care a anunţat descoperirea unui nou stadiu al evoluţiei omului, Homo Indooris, caracterizat prin petrecerea celei mai mari părţi a timpului în interior şi întotdeauna în apropierea unui dispozitiv electronic.

Peste 14.000 de vizitatori

Testul de pe site-ul www.homoindooris.ro a arătat că 86% din vizitatorii care au completat chestionarul fac parte din sub-specia Homo indooris peacasus, adică îşi petrec cea mai mare parte a timpului acasă, în timp de 9% din ei sunt Homo indooris professionalis, petrecându-şi cea mai mare parte a timpului la birou. Doar 5% din vizitatorii site-ului s-au dovedit a fi Homo pafaristus, sub-specie care petrece mai mult timp în exterior. „Millennium Bank a lansat un produs inovator pe piaţa locală, iar comunicarea acestuia trebuia să respecte şi ea valoarea originalului. Cu sprijinul colegilor de la agenţia de comunicare online Pukka, am încercat să ne adresăm în mod creativ publicului ţintă – specia Homo Indooris – luând în considerare toate obiceiurile, nevoile şi specificităţile stilului său de viaţă. Peste 14.000 de persoane au vizitat site-ul campaniei în cele două săptămâni ale etapei de teasing şi peste 4.000 şi-au făcut testul pentru a afla dacă sunt Homo Indooris. Concursul şi premiile care pot fi câştigate în cadrul campaniei lansate reflectă conceptul e-Cont: oferă valoare semnificativă fără a implica însă nevoia de deplasare”, a spus Cristina Bold, Director Comunicare, Millennium Bank.