Peste 1.300.000 de operaţiuni în Contact Center pe telefon şi email

0
299

Banca Comercială Română (BCR) a înregistrat, pe parcursul anului trecut, peste 1.300.000 de operaţiuni în Contact Center pe telefon şi email, cu peste 25% mai mult decât anul 2011. Anul 2013 deja prefigurează o creştere faţă de dimensiunea activităţii de anul trecut, ţinând cont că în primele două luni s-au primit deja mai multe solicitări decât în perioada similară a anului 2012. 

Pe lângă partea de tranzacţionare şi suport în tranzacţionare la distanţă, a doua funcţionalitate majoră a Contact Center se referă la consilierea şi vânzarea la distanţă (InfoBCR). Clienţii şi potenţialii clienţi ai băncii pot solicita informaţii despre toate produsele şi serviciile din oferta BCR, pot achiziţiona credite şi carduri de credit şi pot activa convenţii de Plăţi facturi la ATM sau pot stabili programări la unităţile BCR pentru a beneficia de oricare din produsele oferite de bancă. De la introducerea noilor pachete de cont curent în oferta băncii se înregistrează o creştere de patru ori mai mare a numărului clienţilor interesaţi de facilităţile oferite, cărora consilierii InfoBCR le-au stabilit întâlniri pentru achiziţionarea pachetelor la unităţile preferate de aceştia.

Tranzacţii în valoare de aproximativ 374 de milioane de lei

Lansarea noilor pachete de cont a avut un impact pozitiv şi asupra tranzacţiilor făcute de clienţi prin serviciul Alo 24 Banking BCR. Clienţii BCR, utilizatori de Alo 24 Banking BCR au efectuat, anul trecut, tranzacţii în valoare de aproximativ 374 de milioane de lei, în creştere cu aproximativ 20% faţă de anul precedent. „Contul curent are ca avantaj major utilizarea foarte uşoară, întrucât se axează pe canalele directe oferite de BCR precum internet şi phone banking sau mobile banking, iar clientul nu mai este obligat să se deplaseze la bancă pentru a face diverse operaţiuni, ci poate efectua tranzacţiile direct de acasă şi din orice locaţie s-ar afla, fie de pe calculator sau de pe telefon. În viitorul apropiat avem în vedere noi proiecte de extindere a serviciilor oferite, dar şi introducerea unor noi canale de comunicare cu clienţii noştri”, a declarat Bogdan Marin, director executiv Canale Retail BCR.

Trei variante de pachete de cont curent

Utilizatorii de carduri BCR şi de servicii bancare ce oferă acces bancar la distanţă (phone banking, internet şi mobile banking) beneficiază prin intermediul Contact Center BCR de suport tehnic şi de urgenţă prin intermediul consilierilor BCR Asistenţă, aceştia fiind 24/7 la dispoziţia clienţilor băncii. Prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, clienţii au acces oricând la produsele deţinute, beneficiind în acelaşi timp de sprijinul consilierilor Contact Center în efectuarea prin telefon, a operaţiunilor bancare dorite. BCR oferă, în prezent, clienţilor săi trei variante de pachete de cont curent şi anume: ClasiCont BCR – cel mai accesibil pachet care oferă acces la contul clientului deschis la BCR, ExtraCont BCR – pentru persoanele active, care plătesc facturi, transferă bani şi constituie depozite, inclusiv prin internet şi telefon şi TotalCont BCR care este un pachet dedicat clienţilor pasionaţi de plata cu cardul şi de utilizarea internet bankingului, oferind un număr nelimitat de tranzacţii intra şi interbancare cu comision zero.

 

Pe lângă accesul gratuit la contul curent, noile pachete oferă posibilitatea de a plăti facturile sau de a efectua tranzacţii printr-o serie de canale directe, cu economie de timp şi bani pentru clienţi:

–         cu cardul la orice bancomat BCR, ghişee automate, maşini multifuncţionale

–         utilizând serviciul Tranzacţii mobile (prin apel la numarul *183#), beneficiind în premieră pe piaţa din România de opţiunea de a transfera bani către un număr de telefon mobil

–         Click 24 Banking BCR (www.24banking.ro)

–         Alo 24 Banking BCR  (apelabil gratuit la InfoBCR: 0800.801. BCR (0800.801.227)

–         plăţi automate prin Direct Debit şi Standing Order