good.bee Tranzacţii mobile: peste 50.000 de clienţi

0
314

good.bee Tranzacţii mobile din grupul Banca Comercială Română (BCR) a depăşit, ieri, pragul de 50.000 de clienţi, numărul crescând rapid, cu 61% de la începutul acestui an. Clientul cu numărul 50.000 este din Craiova, în vârstă de 18 ani, şi face parte din categoria persoanelor tinere care intră pentru prima dată în rândul utilizatorilor de servicii bancare cu Pachetul good.bee.

Serviciul good.bee se adresează cu precădere persoanelor care nu au relaţii cu o bancă şi nu au acces facil la o unitate bancară. Este foarte uşor de înţeles şi de folosit de utilizatori, beneficiarii având vârste între 14 şi 97 de ani. “Ca lider al băncilor din România avem misiunea să facilităm tuturor accesul la servicii financiare sigure, simple şi convenabile. Cu good.bee Tranzacţii mobile ducem banca la clienţii care fie nu aveau acces rapid la o unitate bancară, fie considerau produsele bancare prea complicate sau prea scumpe. Depăşirea pragului de 50.000 de clienţi confirmă faptul ca am reuşit să câştigăm încrederea acestora şi să ajungem în locuri în care bankingul nu a mai ajuns niciodată. Avem în vedere dezvoltarea unei relaţii pe termen lung cu aceşti clienţi”, a declarat Cătălin Moise, director general good.bee Service RO.

Iniţial o subsidiară a holdingului good.bee, deţinut de Erste Group şi Fundaţia ERSTE, compania good.bee Service RO s-a lansat pe piaţa românească în martie 2009, oferind prin Pachetul good.bee accesul la servicii bancare de bază: un cont curent în lei la BCR pentru a primi venituri sau a ţine banii în siguranţă, un card de debit Visa Electron pentru retrageri de numerar şi cumpărături şi serviciul de good.bee Tranzacţii mobile pentru a obţine informaţii despre fondurile proprii, a primi şi trimite bani sau a plăti facturi prin intermediul telefonului mobil.

Fără deplasarea la bancă

Deschiderea contului, obţinerea cardului şi activarea serviciului Tranzacţii mobile se realizează pe loc cu pachetul good.bee, oriunde în România, fără deplasarea la bancă, prin intermediul unei reţele de aproape 600 de agenţi mobili. Serviciul de mobile banking este operaţional 24 de ore din 24, în fiecare zi a anului, atât în week-end, cât şi în zilele libere legale. Transferul de bani între conturile a doi beneficiari ai pachetului good.bee se face instantaneu, în orice moment al zilei. Din cei peste 50.000 de clienţi ai good.bee Tranzacţii mobile, aproximativ 40% se află departe de bancă, în mediul rural sau oraşe mici şi beneficiază de avantajul de a avea acces la banii lor şi prin intermediul telefonului mobil. Produsul este bine primit de persoanele tinere şi foarte tinere; aproximativ 55% din clienţi au vârsta sub 25 de ani, inclusiv persoane cu vârsta între 14-18 ani.

Jumătate din numărul operaţiunilor au loc prin intermediul telefonului mobil

Persoanele foarte tinere utilizează good.bee Tranzacţii mobile pentru a primi alocaţia sau banii de la părinţii sau rudele aflate la distanţă, dar şi pentru a-şi construi mici afaceri. Simplitatea în utilizare este apreciată şi de seniori, care utilizează good.bee Tranzacţii mobile pentru a primi pensia, a primi sau a trimite bani către persoanele apropiate, precum şi pentru a verifica soldul sau a reîncărca cartela telefonică prin intermediul telefonului mobil. Unul dintre cei mai în vârstă clienţi activi good.bee are 76 de ani, locuieşte în satul Valea Lupului şi utilizează serviciul de pe mobil inclusiv pentru a face transferuri de bani. Clienţii good.bee Tranzacţii mobile fac parte în special din următoarele segmente de populaţie: persoane din zonele rurale (fermieri – pentru subvenţiile APIA, mici antreprenori, persoane care beneficiază de asistenţă socială, angajaţii Primăriilor şi Consiliilor Locale, profesori), adolescenţi, studenţi. Aproximativ jumătate din numărul de operaţiuni realizate de utilizatorii Pachetului good.bee au loc prin intermediul telefonului mobil, cealaltă jumătate fiind operaţiuni cu cardul ataşat.

***

Cele mai folosite operaţiuni de pe telefonul mobil sunt interogarea de sold, transferul good.bee – transferul de bani instantaneu pe baza numărului de telefon mobil între utilizatorii good.bee şi plata facturilor pe bază de şabloane.

Valoarea medie a unui transfer între clienţii good.bee a fost, în luna septembrie 2011, 81 lei, facilitatea fiind utilizată în mod special de persoane înrudite: transferuri de bani între soţi sau de la părinţi către copii. Plata facturilor a fost îmbunătăţită în 2011 prin adăugarea de noi şabloane de plată a utilităţilor, astfel că valoarea  medie a facturii plătite prin serviciul de mobile banking good.bee depăşeşte 100 de lei.

Cardul de debit BCR good.bee ce face parte din pachetul de servicii bancare este utilizat atât pentru operaţiuni la bancomat, cu o valoare medie a retragerii de numerar de 207 lei, cât şi pentru cumpăraturi în magazine sau pe Internet, cu o valoare medie de 82 de lei.