O disfuncţionalitate a bazei de date NSIS, gestionată de către Centrul Naţional Sistemul Informatic Schengen, a produs aglomerări la zona de control a paşapoartelor pe Aeroportul Otopeni, informează Compania Naţională de Aeroporturi Bucureşti.
Baza de date a funcţionat cu dificultate, timpul de răspuns la verificări fiind uşor întârziat (la nivelul zecilor de secunde, în condiţii normale răspunsul fiind primit în 5-10 secunde).
În intervalul orar 5.00-7.00, pe sensul de ieşire din ţară au fost planificate la decolare 31 de curse aeriene în regim internaţional, fiind efectuate formalităţile de frontieră pentru 5.539 pasageri, cetăţeni români şi străini.
Problema a fost remediata, în prezent baza de date funcţionând în parametri normali, precizează comunicatul. Pe sensul de ieşire din ţară, au fost deschise pentru formalităţile de frontiera 12 tonete de control pe care erau planificaţi 24 de poliţişti de frontieră. (Mediafax)