Din 2016 / Mercur Craiova, cel mai modern centru de fashion şi entertainment

0
375

Centrul Comercial Mercur Craiova  este în plină desfăşurare a lucrărilor  de modernizare, estimate să dureze până  în luna aprilie a anului viitor. Cel mai asteptat centru de fashion şi entertainment din capitala Olteniei va oferi astfel craiovenilor şi nu numai, un proiect modern şi avangardist, ce va aduce la redeschidere o nouă imagine pentru zona centrală a municipiului Craiova şi va aduce sub acelaşi acoperiş branduri de talie internaţională.

Dumitru Răduţ, directorul general al Mercur Central,a precizat ieri, în cadrul unei conferinţe de presă, că această modernizare vizează o reconfigurare a spaţiilor comerciale, o redimensionare a acestora, precum şi o reamenajare a spaţiilor comune. „Ne-am propus o amenajare totală, o schimbare de concept, condiţii excelente de confort. Vorbim de un mix de comercianţi care vor opera în acelaşi centru comercial”, a precizat Dumitru Răduţ. Investiţia este una destul de costisitoare. Deşi iniţial se estimase o sumă de 3-4 milioane de euro, acum, extinzând volum de lucrări, schimbând toate instalaţiile, costurile investiţiei aproape că s-au triplat. Fondurile provind in credit extern, majorare de capital şi emitere de obligaţiuni. Pentru noul concept au fost contractate serviciile de proiectare ale unui birou de arhitectură din Londra şi serviciile de consultanţă ale unei firme internaţionale specializată.

Un cinematograf multiplex cu şase săli şi un casino

      Activitatea de închiriere este realizată de Colliers International, companie de consultanţă imobiliară cu o  prezenţă puternică pe piaţa din România, care negociază şi acum cu retaileri internaţionali de fashion, operatori de entertainment, electrocasnice şi supermarketuri, închirierea de spaţii în viitorul centru comercial modernizat. „50% din spaţiile comerciale sunt deja închiriate, cu peste 80% suntem în negocieri, iar contractele pentru spaţiile mai mici le semnăm în ianuarie 2016, când vă vom putea spune mai multe despre ce brand-uri vor fi prezente în modernul centru comercial”, a subliniat Liana Dumitru, Director Asociat in cadrul diviziei de retail a companiei Colliers Internaţional. Printre contractele deja semnate se numără cel cu un brand internaţional de fashion – ancora, care va deschide aici un magazin pe două niveluri în suprafaţă de peste 1.600 mp, dar şi contractele pentru construirea unui cinematograf multiplex cu şase săli şi a unui casino.

Fluturele, noul brand

           La parter, etajul 1 şi 2 vor fi găzduite branduri de fashion şi accesorii, bijuterii, încălţăminte, articole sportive şi servicii, în timp ce etajul trei va fi destinat zonei de food-court, care va reuni restaurante, cafenele, cofetarii, dar şi spaţii de joaca şi divertisment pentru copii. „Proiectul de modernizare prevede la etajul patru un cinematograf multiplex cu şase săli şi o zonă de divertisment care include şi un casino. La redeschidere, Mercur va fi unul dintre cele mai moderne centre comerciale din România, fiind proiectat ca o destinaţie de shopping şi divertisment de calitate, care va atrage peste 15.000 de vizitatori şi cumpărători zilnic”, a precizat Forin Lobdă, reprezentant Evobrand. Mercur Craiova a lansat ieri şi o nouă identitate vizuală de brand a centrului comercial, în acord cu proiectul de modernizare, a fost înlocuit coiful Zeului Mercurius cu un fluture şi asta pentru că în urma unui sondaj, peste 80% nu ştiau care este brand-ul Centrului.