„Motive să credem”

0
668

Dacă am putea face o donaţie colindând, oare am cânta pentru a oferi spijin celor din jur? – aşa sună provocarea inedită pe care Coca-Cola o lansează de sărbători.

După ce a strâns mii de motive pentru care merită să credem într-o lume mai bună, pe site-ul www.motivesacredem.ro, Coca-Cola continuă campania „Motive să credem” şi lansează primul aparat din România care primeşte cu colindul – Automatul Coca-Cola. În perioada 1-25 decembrie 2012, Coca-Cola ne propune să devenim noi înşine surse de speranţă şi motive de bucurie, oferindu-ne ajutorul necondiţionat şi participând la un act de bună credinţă.

«Cred cu tărie că energia şi sursa de bunătate a acestei lumi suntem chiar noi. De la această premisă am plecat şi în dezvoltarea campaniei „Motive să Credem” prin care căutăm acele motive pentru care merită să credem într-o lume mai bună. Încă de la debutul campaniei am primit mii de motive, fiecare special în felul lui, lucru care ne-a aratat, încă o dată, că reuşim, zi de zi, să fim parte din viaţa consumatorilor noştri. Acum, de sărbători, ne-am propus să mergem un pas mai departe şi să îi motivăm pe fani să devină ei înşişi, prin acţiunile lor, o sursă de speranţă pentru cei care au nevoie de ea. Automatul Coca-Cola va colinda ţara în luna decembrie pentru a ieşi în calea celor care vor să facă o faptă bună»,  a declarat Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – România & Moldova.

Aparatul cuantifică intensitatea cu care cântă fiecare grup de colindatori, iar amplitudinea sunetului ia forma unei donaţii către o cauză nobilă. Astfel, cu cât sunt mai mulţi colindători, cu atât devine mai mare donaţia pentru a oferi sprijin celor care au nevoie! Aparatul a fost în Bucureşti în perioada 1-11 decembrie, urmând să facă împrejurul României. La Craiova, va ajunge săptămâna viitoare, pe 20 decembrie, la Electroputere Mall.

 

 „Motive să Credem” este o campanie integrată, dezvoltată la nivel naţional, promovată prin spot TV, activări în mediul online şi mobil, afişaj stradal şi promovare în cinematografe. Mai mult, reprezentanţi ai blogosferei româneşti s-au implicat în această îniţiativă şi şi-au împărtăşit motivele de a crede într-o lume, înspirând mii de utilizatori din mediul online.


Având în vedere angajamentul de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania Coca Cola este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţi şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor în care îşi desfăşoară activitatea. Împreună cu partenerii săi de îmbuteliere, compania este în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.