S-a deschis primul magazin-service Premio

0
374

Goodyear Dunlop Tires România, împreună cu partenerul craiovean Auto Class, au lansat, ieri, primul magazin-service Premio greefield din Oltenia. Deschis în sistem franciză, noul centru este situat pe strada Aeroportului, la numărul 207, în comuna Cârcea, şi aduce standardele germane în materie de service şi retail cu anvelope.

Service-ul Premio Auto Class este construit în zona comercială a Craiovei şi dispune de patru rampe de lucru, din care una pentru camioane, două pentru schimbul de roţi şi una pentru echilibrare. Din luna noiembrie a acestui an, celor patru rampe de lucru li se va adăuga şi un service mobil, complet utilat în cadrul serviciului “Service roţi la tine acasă”. Pentru ridicarea construcţiei şi utilarea cu aparatură de ultimă generaţie a rampelor de lucru a fost necesară o investiţie de peste 800.000 de euro.

“Pentru noi, Premio înseamnă, în primul rând, o recunoaştere internaţională venită din partea marelui lanţ de franciză european de la Goodyear. Cel mai important lucru rămâne faptul că, prin această franciză, ne declarăm în mod deschis interesul pentru consolidarea unor relaţii comerciale bazate pe siguranţa şi satisfacerea nevoilor clienţilor noştri finali”, a precizat Bogdan Cămăraş, director general al Auto Class, din Craiova.

Service de roţi, la standarde Goodyear Dunlop

Compania Auto Class desfăşoară, din 2005, activităţi de desfacere de anvelope, lubrifianţi, jante şi accesorii auto. Compania activează cu două puncte de lucru în Craiova şi cu reţea de desfacere în judeţele Dolj, Olt, Mehedinţi, Gorj, Vâlcea şi Argeş. „Conceptul Premio pune în evidenţă importanţa vitală a anvelopei pentru siguranţa participanţilor la trafic. O anvelopă adecvată, cu un serviciu de mentenanţă auxiliar, însemnă siguranţă, stabilitate, aderenţă şi un nivel optim de performanţă livrat de autovehicul în timpul rulării. Prin Premio, şi cu atât mai mult prin Premio Auto Class, deschis acum în Craiova, standardele unui service de roţi centrat pe siguranţă şi performanţă devin un bun reper al respectului faţă de client şi al noii abordări a relaţiilor comerciale de pe piaţă”, a spus Alina Mihăescu, Marketing & PR Manager al Goodyear Dunlop Tires România.

Service-ul de la Craiova, al 17-lea din ţară

Programul european de franciză Premio de la Goodyear a fost introdus, pe piaţa locală, în al doilea trimestru al anului 2009. În mai puţin de 2 ani de la introducerea efectivă a programului de franciză, pe piaţa din România sunt active alte 16 centre Premio care deservesc mai multe zone din ţară, cel de la Craiova fiind al 17-lea service. Pentru 2011, Goodyear Dunlop Tires România estimează un număr de 10 noi magazine-service Premio în sistem franciză la noi în ţară şi alte 10 în Bulgaria. La nivel european există peste 4.200 de magazine-service Premio, în toate găsindu-se atât mărcile de anvelope proprii ale Goodyear, cât şi alte mărci de anvelope, accesorii şi piese de schimb, clienţii beneficiind şi de serviciile aferente pentru operaţiuni de întreţinere şi montaj pe loc.