Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare îşi vor suspenda activitatea

0
138

Începand de ieri, Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare din judetele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea, precum şi birourile din Timişoara, Iaşi şi Reşiţa, îşi vor suspenda activitatea până la data de 31 martie. Furnizorul de energie electrică şi gaze naturale CEZ Vânzare ia toate măsurile pentru protejarea angajaţilor şi clienţilor săi, dispunând suspendarea activităţii care implică aglomerări de spaţii şi contact direct.

Clientii CEZ Vânzare sunt încurajaţi să mute dialogul cu furnizorul lor de energie electrică şi gaze naturale în mediul online, prin folosirea aplicaţiei My CEZ, apelarea Info Liniei CEZ, utilizarea chatului online, a formularului de înregistrare al sesizărilor sau accesarea website-urilor oficiale www.cezinfo.ro si www.cez.ro. „Încă de la începutul primelor cazuri de îmbolnăviri cu COVID 19 confirmate la nivel naţional, furnizorul CEZ Vânzare a intensificat măsurile sanitare de prevenţie din Centrele sale de Relaţii cu Clienţii, ca parte a unui comportament responsabil menit să protejeze atât siguranţa angajaţilor săi, cât şi cea a clienţilor.Intrucât situaţia epidemiologică este în continuă evoluţie, furnizorul CEZ Vânzare suspendă activitatea Centrelor sale de Relaţii cu Clienţii în perioada 12 martie – 31 martie 2020. Canalele de comunicare online ale furnizorului CEZ Vânzare rămân la dispoziţia clienţilor casnici şi economici în vederea preluării şi soluţionării tuturor solicitărilor acestora”, se precizeză în comunicatul de presă al companiei CEZ.

Cum e mai usor pentru clientii CEZ Vanzare sa afle informatiile de care au nevoie?

Toate activităţile derulate de Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare pot fi efectuate cu usurinţă prin intermediul canalelor de comunicare online puse la dispoziţie de furnizor clienţilor sai. De exemplu, prin Portalul şi aplicaţia mobila MYCEZ, clienţii CEZ Vânzare pot găsi într-un singur loc toate informaţiile despre contractul de energie electrică şi gaze naturale. „My CEZ poate fi accesat atât în varianta web, pe mycez.cezinfo.ro, cât şi de pe telefonul mobil sau tableta, prin aplicaţia disponibilă în AppStore sau Google Play. Utilizatorii care doresc să îşi activeze contul pot să se înregistreze folosind datele de client CEZ şi o adresă de email validă”, se mai precizează în comunicatul CEZ..  Prin Info Linia CEZ, clienţii companiei pot solicita informatii comerciale despre serviciile CEZ Vânzare apelând Info Linia CEZ, 0251 929, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop. „De asemenea, apeland Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric)”. Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00. Mai sunt şi alte canale de comunicare: Completarea formularului de înregistrare al sesizarilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form; prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro şi numărul de fax: 0248 524 834.