Companiile cu capital românesc îşi consolidează poziţiile pe pieţele lor de profil, prin întărirea propriei identităţii vizuale şi de marcă. Acesta este motivul pentru care grupul Global Plast, cu o experienţă de peste 12 ani în domeniul distribuţiei articolelor pentru gospodărie, a decis crearea unei identităţi vizuale de impact şi alegerea unei strategii noi privind organizarea portofoliului de produse.
„Rebranding-ul Global Plast, «partenerul de casă bună», marchează o etapă în procesul său de maturizare şi reflectă cu fidelitate filosofia şi maniera de a se raporta la piaţă şi consumator, asumându-şi poziţia de lider. Noua identitate reflectă viziunea, misiunea, valorile şi strategia companiei. Prin noile brand-uri de produs se doreşte o poziţionare relevantă în piaţă şi în mintea consumatorilor, printr-o atractivitate mai mare la raft şi promisiunea autenticităţii şi calităţii produselor noastre”, a explicat Dan Doroican, responsabilul Marketing al Global Plast.
Trei noi branduri
Conform informaţiilor din domeniu, piaţa articolelor de unică folosinţă, menaj şi curăţenie, a soluţiilor de ambalare şi a produse din hârtie se ridică la circa 1 miliard de euro. Compania bucureşteană, înfiinţată în anul 2003 cu capital integral românesc, unul dintre primii trei distribuitori din domeniu, cu filiale în Constanţa, Iaşi, Timişoara, Bacău şi Cluj-Napoca, a decis crearea a trei noi branduri de produs. „Într-o industrie dominată de private labels şi branduri cu renume internaţional, Global Plast a reuşit să se impună ca o companie românească de încredere, pe a cărei promptitudine te poţi baza în orice moment. Noile mărci, dezvoltate pentru gamele de hârtie, menaj-curăţenie şi produse de unică folosinţă, pot concura acum fără probleme cu numele consacrate ale categoriei household”, consideră Mona Ursu, managing partner al BrandFusion, cei care au creat identitate corporate şi noile branduri de produs.