„Gesturile mici fac oamenii mari!”, aşa se numeşte campania pe care Asociaţia „Vasiliada” a lansat-o cu scopul de a ajuta cu burse lunare copiii din mediul rural care au rezultate bune la învățătură, dar provin din familii cu posibilități materiale reduse.
Campania este structurată sub forma unui program de donații individuale, prin intermediul căruia orice persoană poate dona 50 lei/lună, pe parcursul unui an școlar, ajutând astfel un copil să aibă asigurat necesarul de rechizite, cărţi, îmbrăcăminte și încălțăminte, pentru a putea merge la școală. Donațiile se pot face la sediul Asociației Vasiliada, din Craiova, str. Frații Buzești, nr. 20 (vis-a-vis de Hotelul Green House) sau prin virament bancar, în Contul IBAN: RO75 RNCB 0140 0184 5698 0001, deschis la BCR Jiul Craiova, cu mențiunea „BURSA”. Pentru informații suplimentare poate fi accesată pagina de internet www.AsociațiaVasiliada.ro, tel: 0251 521 040.
„În denumirea campaniei am reușit sa cuprindem în întregime spiritul acesteia. Ne propunem să ajutăm copiii din mediul rural care învață bine să crească mari și odată cu ei, implicit, datorită generozității noastre, vom crește și noi. Mulțumim tuturor partenerilor și donatorilor noștri pentru că susțin acest demers și cred, alături de noi, că gesturile mici fac oamenii mari”, a declarat preotul Adrian Stanulică, președintele Asociației Vasiliada.
Campania îşi propune să ajute copiii aflaţi în dificultate
Campania are un puternic caracter comunitar, datorită faptului că, pe de o parte, își propune să ajute concret un număr cât mai mare de copii aflați în dificultate, iar pe de altă parte, contribuie la dezvoltarea sentimentului de responsabilitate socială, datorită partenerilor săi: SC Lactag SA, TVR Craiova și Radio România Oltenia Craiova.
„TVR Craiova susține prin intermediul Jurnalului Regional campanii care se adresează comunității în dorința de a ajuta în diverse cauze, dar și de a crește spiritul comunitar. Nu este pentru prima dată cand suntem alături de Asociația Vasiliada în mediatizarea poveștilor celor care au nevoie de ajutorul nostru, al tuturor, pentru a depăși momente grele din existența lor”, a precizat Mirela Giodea, producător executiv TVR Craiova.
Campanie promovată la radio şi TV
Zilnic, cele doua instituții media vor difuza spoturi radio/tv pentru promovarea campaniei, iar poveștile de viață ale copiilor incluși în program vor fi prezentate în Jurnalul Regional al TVR Craiova și în emisiunile realizate de Radio România Oltenia Craiova. „De-a lungul vremii, timp de optzeci și şase de ani, radioul public a susţinut şi susţine performanţa. Până la performanţă, însă, prin chiar legea sa de organizare şi funcţionare, radioul public se ocupă permanent de informare, formare, educare şi culturalizare. Așadar, cum ar putea radioul public, care te învaţă să scrii fără creion, te învaţă să citeşti fără vreo carte, te învaţă să-ţi imaginezi numai din farmecul celui ce-ţi relatează, cum ar putea radioul public, repet, să nu încurajeze inițiativele de acest fel, să nu susţină ideea napoleniană a bastonului de mareşal ascuns în raniţa cine ştie cui? Iar pentru cei care cred că nu se merită, gândiţi-vă de unde a plecat Marin Sorescu”, a afirmat Alexandru Mogoșeanu, manager Radio România Oltenia Craiova.