20.000 de persoane la “Cea mai mare oră de sport”

0
339

La “Cea mai mare oră de sport”, eveniment dedicat mişcării în aer liber care a avut loc luna trecută, au participat peste 3.500 de persoane sub privirile a aproximativ 20.000 de spectatori.   

Cea de-a treia ediţie a evenimentului, organizat de Dolce Sport împreună cu SmartAtletic şi GetFit, s-a desfăşurat pe parcursul a trei zile în Bucureşti, pe 6 iulie, respectiv Mamaia, între 26 şi 27 iulie. Evenimentul face parte din campania pro-sănătate “Mişcarea face bine” demarată de Dolce Sport în 2011. În cifre, “Cea mai mare oră de sport” a însemnat 20 de ore de mişcare neîntreruptă, aproximativ 40 de clase de sport, 23 de tipuri de demonstraţii, peste 72 de traineri din România şi străinătate şi participanţi între 3 si peste 70 de ani. Cei mai activi dintre participanţi au fost răsplătiţi cu premii care să îi ajute în practicarea sportului, constând într-o bicicletă, o pereche de ghete pentru Kangoo Jumps, suplimente nutritive şi materiale promoţionale.

Zone special amenajate

Instructori din 14 oraşe ale ţării (Braşov, Bucureşti, Câmpina, Constanţa, Galaţi, Mangalia, Oneşti, Ploieşti, Rădăuţi, Sibiu, Slobozia, Suceava, Piteşti, Târgovişte) au animat atmosfera la eveniment. La Mamaia trainerii internaţionali Troy Dureh din Marea Britanie şi Fernando Gorini din Argentina au adunat un public numeros la clasele de Khai Bo şi Fit Box, respectiv Steel Kombat şi Steel Tonic. La “Cea mai mare oră de sport” au avut loc în paralel demonstraţii de Kombat Jump, Super Jump, Zumba, Kangoo Jumps, Aerobic, Circuit Training, Functional Training, X-Tempo, Bokwa, Aero Box, Body Pump, Jukari Fit to Flex, High and Low Impact. În plus, au fost amenajate zone speciale de Cycling şi Boot Camp, disponibile pe intreg parcursul evenimentului, pentru cei care preferă acest tip de exerciţii.

“Mişcarea face bine”

Printre participanţii la cele 3 zile ale evenimentului s-au numărat şi experţii Dolce Sport. Emil Grădinescu a ales clasele de Real Rider, pe când Florin Căruceru şi Iulian Miu şi-au testat forţa la Boot Camp. Miu a făcut şi câteva exerciţii de Kangoo Jumps, împreună cu partenerul său de emisiune, Radu Oprişan, acesta din urmă urcând şi pe trambulinele de Super Jump.  Pe ghetele de Kangoo s-a simţit foarte bine şi Geanina Iacob, în timp ce prezentatoarea Ioana Scărlătescu s-a distrat la o clasă de Steel Kombat. “Am câştigat pariul cu inerţia de care uneori dăm dovadă când vine vorba de a face o schimbare în bine în viaţa noastră precum cea de a începe să facem mişcare. Dovada e numărul impresionant de oameni care ne-au ascultat îndemnul şi ni s-au alăturat. <<Cea mai mare oră de sport>> se adresează maselor şi ne bucurăm că ne întâlnim pe un teren comun, nu numai în faţa televizoarelor, atunci când Dolce Sport difuzează competiţii de interes pentru telespectatorii săi”, a declarat Vlad Enăchescu, Director General Dolce Sport şi susţinător al campaniei pro-sănătate “Mişcarea face bine”.

Echilibru între sesiunile de mişcare şi ceea ce mâncăm

Vlad Stoica, preşedintele SmartAtletic a precizat că <<Cea mai mare oră de sport>> este un proiect care a crescut de la an la an şi asta dovedeşte că românii încep să investească într-o viaţă mai sănătoasă. „Cei mici au fost mai curajoşi şi au dat primii startul, dar pofta lor de viaţă şi entuziasmul de care dau dovadă în tot ceea ce fac sunt molipsitoare şi părinţii s-au lăsat repede antrenaţi. Este genul de contagiune sănătoasă şi sper că astfel de exemple să devină tot mai numeroase”, spune Vlad Stoica, preşedinte SmartAtletic. La rândul său, Cristian Mărgărit, consultant în nutriţie şi fitness, GetFit, le-a explicat participanţilor la eveniment, în cadrul unui seminar, de ce „este esenţial să existe un echilibru între sesiunile de mişcare şi ceea ce mâncăm zi cu zi. Nu mă refer la diete, ci la un consum responsabil al alimentelor, atât în ceea ce priveşte cantităţile, cât şi calitatea ingredientelor. Mă bucur să văd că oamenii au început să fie atenţi la astfel de detalii, care pot schimba esenţial în bine viaţa fiecăruia dintre noi.”

 

Despre Romtelecom :

Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piaţa românească de telecomunicaţii, Romtelecom oferă astăzi o gamă completă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune, internet şi voce. La finalul primului trimestru al lui 2013, Romtelecom avea peste 4,7 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie sunt disponibile pe www.romtelecom.ro.

Despre Dolce Sport :

Dolce Sport, televiziunea de sport a Romtelecom, este prezenta pe piaţă din 2010 şi şi-a obiţnuit clienţii cu un conţinut de calitate şi exclusiv, transmis şi pe canalele Dolce Sport 2 (cu emisie permanentă), 3 şi 4 (cu emisie temporară). Dolce Sport este prezent şi online, pe  www.dolcesport.ro şi pe  https://www.facebook.com/dolcesport.