Clienţii Orange şi Enel îşi pot achita facturile la Millennium Bank

0
333

Clienţii Orange, Enel Muntenia şi Enel Energie îşi pot achita acum facturile prin intermediul serviciului de debit direct oferit de Millennium Bank, fără a fi nevoiţi să se deplaseze la sediul furnizorilor sau în sucursalele băncii. Banca a extins gama de furnizori de utilităţi ale căror facturi pot fi achitate prin debit direct, adăugând aceste trei companii. Astfel, clienţii instituţiei financiare pot folosi acum serviciul de debit direct pentru a-şi achita facturile Orange, Vodafone, Romtelecom, Enel Muntenia şi Enel Energie.

„Serviciul de debit direct este gratuit şi poate fi folosit de toţi clienţii persoane fizice şi juridice care deţin orice fel de cont curent la Millennium Bank. Ei trebuie doar să completeze un mandat prin care autorizează banca să transfere contravaloarea facturilor lunare şi să se asigure că suma necesară este disponibilă în cont la data plăţii. Pentru a încuraja achitarea facturilor la utilităţi prin mijloace rapide şi convenabile, Millennium Bank a dezvoltat şi caracteristici speciale pentru serviciul Internet Banking”, se precizează într-un comunicat de presă.

Astfel, banca nu percepe comision pentru plăţile în valoare de până la 200 de lei efectuate de persoanele fizice prin Internet Banking. În plus, toţi clienţii Millennium Bank pot folosi un formular predefinit în aplicaţia de Internet Banking pentru a-şi plăti facturile Romtelecom, completând doar datele de identificare a facturii şi suma.