Pentru asigurarea posibilităţii cetăţenilor din judeţul Dolj de a obţine un act de identitate valabil în vederea exercitării dreptului constituţional de vot pentru alegerea Preşedintelui României la cele două tururi de scrutin ce se vor desfăşura în zilele de 10.11.2019 şi 24.11.2019, Direcţia Publică Comunitară de Evidenţă a Persoanelor Dolj şi serviciile publice comunitare de evidenţă a persoanelor ce funcţionează pe raza judeţului Dolj, vor avea deschis program de lucru cu publicul, după cum urmează:
- în zilele de sâmbătă 09.11.2019 şi 23.11.2019, între orele 00 – 16.00;
- în zilele de duminică 10.11.2019 şi 24.11.2019, între orele 00 – 21.00 .
Persoanele interesate se pot adresa cu cereri la ghişeele serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor ce arondează localitatea acestora de domiciliu, pentru obţinerea actelor de identitate.
Cazurile deosebite ce nu se pot soluţiona la nivelul serviciilor locale din judeţ, pot fi sesizate Direcţiei Publice Comunitare de Evidenţă a Persoanelor Dolj – instituţie înfiinţată în subordinea Consiliului Judeţean Dolj, cu sediul în mun. Craiova, str. Vulturi, nr. 9 şi care potrivit legii, are atribuţii de coordonare a activităţii desfăşurate la nivelul serviciilor publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor de pe raza judeţului Dolj.
Cetăţenii care domiciliază în localităţi arondate serviciilor locale de evidenţă a persoanelor Bucovăţ, Daneţi, Dobreşti, Goicea, Melineşti, Ostroveni, Rojişte şi Sălcuţa pot obţine acte de identitate numai de la Direcţia Publică Comunitară de Evidenţă a Persoanelor Dolj, deoarece serviciile de profil din aceste localităţi, nu funcţionează în perioada menţionată mai sus.