Despre cum schimbăm comunitatea în care trăim, prin implicarea şi pasiunea pentru educaţie se dovedeşte în cadrul unor proiecte. Unul dintre aceste programe a avut loc în Craiova, în urmă cu câteva zile.
Peste 4.000 de copii cu risc de abandon şi analfabetism, proveniţi din medii sociale defavorizate din cele 104 localităţi din judeţul Dolj au acces la educaţie de calitate , datorită eforturilor comune ale Asociaţiei „OvidiuRo”, facilitator al Legii „Fiecare copil în Grădiniţă – regulamentul legislativ al tichetelor sociale ”, realizat cu acordul comun al Inspectoratului Şcolar Judeţean Dolj şi al autorităţilor locale şi judeţene. „Craiova a fost, în urmă cu puţin timp, pe 4 aprilie, gazda sesiunii de formare pentru profesori, în Modulul educaţional „Şotron”, pentru copiii de cel puţin doi ani, care încă nu frecventează programele de grădiniţă, un proiect dezvoltat de „OvidiuRo”, pentru Oltenia . Mulţumiri Consiliului Judeţean Dolj, pentru deschiderea faţă de susţinerea copiilor din familiile sărace şi marginalizate în demersurile privind implementarea măsurilor complementare la nivelul judeţului nostru. Nu putem , la fel, decât să adresăm mulţumiri primarilor, directorilor unităţilor de învăţământ, profesorilor şi asistenţilor sociali din Dolj, care, responsabil, au făcut posibilă atragerea, către şcoală, a copiilor vulnerabili economic şi social şi au înţeles că, abordată integrat, temeinic şi printr-un efort comun, sărăcia poate fi redusă. De asemenea, mulţumim Mariei Gheorghiu, co-fondatoare a „OvidiuRo”, pentru tot ceea ce a ţinut de educaţie ”, a precizat prof. Cristina Ciocoiu, inspector pentru învăţământul preprimar, în cadrul Inspectoratului Şcolar Judeţean Dolj.