Heineken România are un nou Director de Marketing

0
317
Narcis Horhoianu

Heineken România l-a numit pe Narcis Horhoianu în funcția de Director de Marketing, începând din 1 februarie 2014. Narcis Horhoianu va face parte din Echipa de Management a Heineiken România şi va fi responsabil de strategia de marketing a acesteia. Din această funcţie, Narcis va continua să dezvolte portofoliul de mărci al companieiprin inovaţii şi noi experienţe de brand pentru clienţi şi consumatori. “Sunt foarte mândru să fiu numit în funcția de Director de Marketing a Heineken România, o companie de top, care pune accentul pe inovaţie şi pentru care una dintre valori este responsabilitatea. Aştept cu nerăbdare să încep să lucrez cu echipa Heineken şi să continuăm să construim un portofoliu de mărci puternice, oferind consumatorilor beri de calitate şi experiențe unice.”, spune Narcis Horhoianu, care a lucrat în ultimii 18 ani pentru Procter & Gamble, în funcții de manager senior în cadrul departamenului de Marketing.