Clienţii RCS & RDS îşi pot achita facturile de luna aceasta fără niciun cost suplimentar, folosind terminalele self-service puse la dispoziţie de către QIWI România, compania cu cea mai extinsă reţea de terminale de plată self-service la nivel naţional.
Utilizarea terminalelor este foarte intuitivă şi clară, preluând informaţia de la plătitor şi transferând-o automat către RCS & RDS, în numai câteva secunde. Abonaţii trebuie să selecteze numele companiei de pe ecranul terminalului, să scaneze codul de client de pe factură şi sa introduca suma de plata. Terminalele self-service QIWI pot fi găsite de către abonaţii RCS & RDS în marile centre comerciale, în supermarketuri, în hipermarketuri şi în magazinele de proximitate. “Am dezvoltat de-a lungul timpului, prin diferite parteneriate de acest fel, o gamă variată de modalităţi de plată pentru abonaţii companiei pentru a le oferi soluţii rapide, sigure, flexibile şi moderne de plată a facturii.” a declarat Florin Nemes, Coordonator Marketing & PR, RCS & RDS.
Plăţile se pot realiza fără a divulga date confidenţiale
Abonatii RCS & RDS pot achita facturile telefonice în punctele de prezenţă ale companiei şi în noile magazine Digi, la ghişeele sau ATM-urile/bancomatele bancilor partenere, prin direct debit, online sau prin virament bancar, prin terminalele PayPoint şi Payzone, dar în magazinele partenere Mobile-Distribution. “RCS & RDS împărtăşeşte dorinţa noastra de a furniza consumatorilor români metode de plată mai simple şi mai sigure, iar acest parteneriat este unul important întrucât răspunde perfect strategiei noastre de diversificare a portofoliului de servicii oferit prin intermediul terminalelor de plata. Faptul că plăţile se pot realiza fără a divulga date confidenţiale sau a deţine un cont bancar reprezintă un beneficiu şi vine în întâmpinarea cerinţelor clienţilor români.” a adaugat Alexandru Oancea, Director Comercial al QIWI România.