“Let`s Do It, Romania!” a lansat proiectul “şcoala mea e eco!”

0
325

Echipa “Let`s Do It, Romania!” susţine activ programul “Şcoala Altfel”, demarat de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului în perioada 2-6 aprilie 2012! “Şcoala mea e eco!” este numele proiectului prin care echipa “Let`s Do It, Romania!” se implică în educaţia elevilor din întreaga ţară şi are drept scop transmiterea şi creşterea numărului de cunoştinţe despre protecţia mediului înconjurător şi stimularea unui comportament responsabil în răndul elevilor. Pe baza informaţiilor transmise, elevii vor putea să găsească şi să integreze în activităţile cotidiene, la şcoală şi acasă soluţii pentru protecţia mediului prin reducerea consumului de resurse şi energie, reciclare şi prin comportament  corect în natură. Exemplele de comportament ecologic identificate de copii vor compune un Eco Ghid care va fi afişat în şcoală şi în fiecare clasă şi va putea fi discutat în cadrul orelor de dirigenţie. Proiectul “Let`s Do It, Romania!” se va desfăşura in Bucureşti şi în 26 de judeţe, inclusiv in judetul Dolj. 164 de şcoli din toată ţara vor fi implicate în proiectul de educaţie ecologică.  În Dolj, proiectul se va desfaşura în patru instituţii de învăţământ, şi anume : Colegiul Ştefan Odobleja” Colegiul Naţional “Carol I”, Colegiul Naţional “Elena Cuza”, , precum şi Grupul Şcolar “Matei Basarab”. <<“Şcoala mea e eco! este primul pas în direcţia educativă pe care ne dorim să o abordăm în acest an, alături de acţiunea de curăţenie naţională organizată pe data de 12 mai. Vom continua educaţia ecologică şi în următoarele luni, cu ajutorul altor noi proiecte create special în acest sens, pentru că acesta este unul dintre obiectivele noastre principale pentru 2012” au declarat reprezentanţii “Let`s Do It, Romania!”>>. În programul ”Şcoala Altfel”, elaborat şi organizat de fiecare unitate de învăţământ, sunt incluşi toţi cei care nu participă la faza naţională a olimpiadelor şi concursurilor şcolare.  Scopul acestui program este implicarea tuturor copiilor şi a cadrelor didactice în activităţi care să răspundă intereselor şi preocupărilor acestora, să pună în valoare talentele şi capacităţile lor în diferite domenii, nu neapărat în cele prezente în curriculumul naţional şi să stimuleze participarea lor la acţiuni variate, în contexte nonformale.