Compania aeriană Ryanair a publicat ieri, statistica privind traficul de pasageri înregistrat în luna aprilie a.c, după cum urmează: traficul a crescut cu 10% până la 9.9 milioane de clienţi; gradul de ocupare a crescut cu 2% până la 93% şi traficul anual general până la începutul lunii aprilie a crescut cu 17%, adică, până la 107.4 milioane de clienţi.
În Aprilie, traficul de pasageri al Ryanair a crescut cu 10%, până la 9.9 milioane de clienţi, în timp ce gradul de ocupare s-a mărit cu 2%, până la 93%. „Aceste cifre lunare record au fost atinse în ciuda grevelor repetate ale controlorilor de trafic aerian din Belgia, Franţa, Grecia şi Italia, şi se datorează tarifelor noastre mici şi a succesului programului nostru pentru clienţi “Always Getting Better” (AGB) ce continuă să livreze şi mai multe experienţe de zbor consumatorilor noştri. Clienţii Ryanair trebuie să se aştepte la alte noi îmbunătăţiri, ca urmare a continuării celui de-al 3-lea an al programului“Always Getting Better”, ce va aduce tarife şi mai mici, mai multe rute noi, noi experienţe digitale, noi interioare ale aeronavelor, totul pentru că, Ryanair continuă să livreze mult mai multe decât doar cele mai mici tarife şi cele mai multe zboruri la timp din Europa…”, a subliniat Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer, Ryanair.