În premieră -BCR lansează plăţile către alte persoane doar pe baza numărului de telefon mobil

0
371

Banca Comercială Română (BCR) lansează, în premieră pe piaţa bancară românească, serviciul Tranzacţii Mobile BCR care permite plăţile către alte persoane, doar pe baza numărului de telefon mobil. „În premieră în România, utilizatorii unui astfel de serviciu pot trimite bani prietenilor, membrilor familiei sau cunoscuţilor doar pe baza numărului de telefon mobil al acestora. Astfel, clienţii BCR trebuie să cunoască doar numărul de telefon mobil al beneficiarului. Nu mai sunt necesare detalii financiare suplimentare şi pot trimite acestuia banii necesari, chiar şi în caz de urgenţă, oricând şi oriunde, fără să mai aştepte o viitoare întâlnire pentru a înmâna sumele”, a declarat Bogdan Marin, directorul Managementului Canalelor Retail, BCR.

Banca a reuşit, în decursul anului 2012, să ofere clienţilor săi posibilităţi variate de efectuare a operaţiunilor bancare direct de pe telefonul mobil, indiferent de tipul acestora. Folosind telefonul mobil, clienţii BCR pot acum afla soldul conturilor, pot vizualiza cele mai recente operaţiuni, pot plăti facturi sau transfera sume de bani, utilizând opţiunea care răspunde cel mai bine nevoilor individuale de timp, accesibilitate şi mobilitate. Serviciul Tranzacţii Mobile BCR poate fi activat la orice unitate BCR şi este oferit gratuit tuturor clienţilor putând fi ataşat oricărui cont curent în lei.

Cartelă reîncarcăbilă activă

Clienţii BCR, utilizatorii serviciului Tranzacţii Mobile BCR beneficiază de confort şi economie de timp, pentru ca acesta poate fi folosit la orice oră, de pe orice abonament sau cartelă reîncarcăbilă activă în reţelele de telefonie mobilă Orange, Vodafone şi Cosmote şi mai ales, de pe orice telefon mobil (cu funcţii de bază sau de tip smartphone), fără să fie nevoie de internet mobil. “Ne mândrim că în anul 2012 am reuşit să dezvoltăm şi să consolidăm canalul de Mobile Banking, prin care aducem Banca tot mai aproape de clienţi şi prin care suntem mai prezenţi în viaţa lor, direct pe telefonul mobil. Acum oferim servicii bancare pe telefoanele mobile tuturor tipurilor de clienţi, fie ei traditionalişti, care prefer metode simple de plată, fie moderni, atraşi de tehnologie şi care folosesc zilnic internetul. Dacă până acum un an ofeream clienţilor doar o variantă optimizată pentru mobile a internet banking, în decursul ultimelor două luni am reuşit să dezvoltăm soluţii complete şi variate de mobile banking: aplicaţii dedicate telefoanelor de tip smartphone (Android şi iPhone), trimiterea de notificări prin SMS privind operaţiuni efectuate în/din cont, iar acum am întregit oferta cu serviciul “Tranzacţii Mobile BCR”, a adaugat Bogdan Marin.

 

Setul complet de operaţiuni disponibile prin Serviciul Tranzactii Mobile BCR este:

  • Vizualizare sold cont
  • Vizualizare mini-extras de cont cu ultimele 10 tranzacţii efectuate pe cont
  • Plată facturi
  • Transferuri între conturile proprii, dar si catre terţi
  • Transferuri mobile, către alti clienţi BCR care deţin serviciul Tranzacţii Mobile