Conceptul noii campanii de comunicare pentru promoţia de toamnă… „Cu 50% mai mult”

0
69

Vodafone România a lansat ieri o nouă campanie de comunicare, dedicată promoţiei de toamnă – „Cu 50% mai mult”- care se adresează atât utilizatorilor Cartelei Vodafone, cât şi abonaţilor. Campania se înscrie în direcţia brand-ului lansată în luna mai a acestui an, sub sloganul “Vodafone aduce împreună oamenii care cred în mai bine. Împreună suntem mai puternici”.

Spotul TV al acestei campanii are un puternic mesaj social şi reflectă modul în care s-au implicat oamenii, mai ales pe canalele de social media – Facebook, Twitter şi bloguri – în cazul salvării căilor salbatici de la Letea, în perioada mai-iunie 2011. La vremea aceea, sute de voci active din social media s-au implicat – de la un simplu „share” până la articole, comentarii şi post-uri fervente – în acest caz dramatic, ce urmărea salvarea căilor de la Letea de la moarte. Mişcarea de salvare a început, atunci, pe Facebook şi, in termen de cateva ore, cazul căilor sălbatici din Delta Dunării a devenit ştire principala pe toate canalele de ştiri din România, având ecouri chiar şi în presa internaţională. Cei aproximativ 70 de cai sălbatici au fost, până la urmă, salvaţi şi datorită modului în care toţi cei activi pe Facebook si pe bloguri au stiut sa ia atitudine şi, împreună, au reuşit să mobilizeze autorităţile şi întreaga opinie publică.

Vocea spotului îi aparţine Oanei Pellea

Vocea spotului Vodafone îi aparţine Oanei Pellea, una dintre cele mai apreciate şi talentate actriţe din România şi,  totodată, una dintre cele mai puternice voci la acea vreme – semnatara unei scrisori deschise către autorităţi şi una dintre cele mai active personalităţi pe Facebook, legat de subiectul salvării căilor sălbatici din Delta Dunării.  Spotul TV Vodafone „Caii de la Letea” va fi lansat pe principalele posturi de televiziune în această seară, însă poate fi deja vizionat, în exclusivitate în mediul online, pe canalul Youtube al Vodafone Romania: http://youtu.be/Uejfh8qyQsY. Vodafone România recunoaşte puterea oamenilor care s-au implicat anul trecut în salvarea căilor de la Letea, şi mai mult, doreşte să sprijine această cauză şi în viitor. Vodafone va lansa, în curând, o aplicaţie de Facebook prin care se va urmări implicarea utilizatorilor în asigurarea nutreţului pentru iarna, pentru cei aproximativ 1500 de căi sălbatici, rămaşi în Delta Dunări.


Conceptul noii campanii de comunicare pentru promoţia de toamnă „Cu 50% mai mult” se înscrie în viziunea brandului Vodafone de a fi alături de oamenii şi comunităţile care au ideile, curajul şi determinarea de a acţiona spre mai binele comun – atât prin serviciile şi produsele sale, cât şi prin parteneriate sociale şi culturale, menite să valorifice puterea românilor de a-şi construi un viitor mai bun, împreună.