Heineken România a înregistrat rezultate pozitive în 2011

0
130

Heineken România a înregistrat rezultate pozitive în 2011: cifra de afaceri netă a crescut cu 11,5% în 2011 faţă de 2010, ajungând la 1.042 milioane RON, în timp cevolumul vândut de Companie a înregistrat o creştere de 7,5% în 2011 faţă de 2010. „Heineken are o strategie globală consistentă, pe termen lung, care a fost adoptată şi în România şi care ne-a permis să ne imbunătăţim rezultatele în 2011 faţă de 2010. Performanţa noastră din anul 2011 are la bază programe eficiente de marketing, activări realizatepe fiecare marcăîn parte, investiţii constante în inovaţie, o colaborare strânsă cu clienţii noştri şi, în particular, cu distribuitorii, menţinând totodată aceeaşi calitate a berilor noastre. Toate acestea au loc anticipând în permanenţă nevoile şi preferinţele consumatorilor noştri – aflaţi într-o continuă căutare de experienţe noi şi sunt guvernate de programe eficiente de  management al costurilor…”, Andrew Quayle, Chief Financial Officer Heineken România.