Vodafone extinde reţeaua de magazine în sistem de franciză la nivel naţional. Românii cu iniţiativă din toată ţara care vor să pornească o afacere se pot alatura acestui model de business, aplicând online pe www.vodafone.ro. În prezent, Vodafone are 19 magazine deschise în sistemul de franciză, iar două dintre acestea sunt deja aliniate la noua identitate şi noul design global al Grupului Vodafone. Numărul acestora va ajunge la 50, în următoarele două luni, şi va continua să crească pe parcursul întregului an.
Programul de Franciza Vodafone este un model de business ce îmbină experienţa de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciză. Magazinele din acest sistem au aceleaşi standarde de imagine şi calitate a serviciilor ca şi magazinele Vodafone. Partenerii au acces la know-how-ul, sistemele şi aplicaţiile Vodafone, precum şi laprogramele de pregatirepentrupersonalul de vanzari.
“Prin acest program oferim partenerilor de franciză un business la cheie sub brandul Vodafone. Invităm românii cu iniţiativă să ne fie parteneri şi să îşi dezvolte, împreună cu noi, afaceri de succes. Ne dorim să construim acest model de business alături de antreprenori locali cu o bună reputaţie, experienţă în domeniu, orientaţi spre rezultate, care au calităţi demonstrate de conducere. Aceştia trebuie să dispună de o bază de capital personal şi să-şi dorească să dezvolte un business pe termen lung, sub marca Vodafone”, a declarat Alexandru Baloi, Director, Indirect Sales, Vodafone Romania.
Activitatea noului program este reglementată printr-un contract de franciză între Vodafone şi partener. La intrarea în acest model de business, se percepe o taxă de franciză care variază între 2.500 şi 15.000 de euro, în funcţie de factori precum tipul locaţiei, suprafaţa, zona geografică şi nivelul de investitii necesar amenajari îşi echiparii spaţiului comercial. În plus, potenţialul partener trebuie să dispună şi de un capital de investitie ce porneste de la 10.000 de euro, care acopera garanţia aferentă liniei de credit comercial şi rulajul din primele două luni de activitate.