Pentru primul an – Certificatul digital calificat de semnătură electronică, acordat gratuit de BCR

0
350

Banca Comercială Romană (BCR) acordă  gratuit pentru primul an certificatul digital calificat de semnătură electronică  în condiţiile unui contract pe 3 ani achiziţionat de persoanele fizice autorizate (PFA) din categoaria medici sau farmacişti. Aceeaşi ofertă este valabilă şi pentru toţi clienţii BCR din categoria microîntreprinderi. Pachetul de semnatură electronică este promovat ca şi componentă a Pachetelor de Cont curent destinate PFA sau clienţilor Microintreprinderi – Contul Antreprenor BCR.

Semnătura electronică reprezintă informaţii personale în format electronic atasate unui document, de asemenea, în format electronic şi serveşte ca metodă de identificare electronică a semnatarului unor documente, asigurând astfel destinatarul de identitatea expeditorului şi de integritatea mesajului. „Vrem să oferim clienţilor servicii care să vină în întâmpinarea nevoilor pe care acestia le au, la preţuri fără concurenţă. De exemplu, medicii şi farmaciştii sunt obligaţi ca până la finele anului să îşi achiziţioneze pachetul de semnatură electronică deoarece din 2013 nu se vor mai putea emite reţete decât în format electronic. Prin cunoaşterea nevoilor clienţilor noştri, încercăm să identificăm soluţii adecvate pentru a-i sprijini să îsi atingă aspiratiile şi să depăsească dificultăţile. Pachetele special dedicate clienţilor PFA şi microintreprinderi oferă soluţia completă de produse şi servicii adecvată profilului tranzacţional al clientului, printr-o serie de gratuităţi acordate la comisioane de administrare  cont curent, plaţi şi încasări, comisioane de acordare a creditelor”, a declarat Sorin Mititelu, director executiv, Direcţia Managementul Segmentelor Retail în cadrul BCR.

Raportări lunare obligatorii la Casele de Asigurari de Sănătate

Cu acelaşi pachet de semnătură electronică, medicii, farmaciştii, furnizorii de produse medicale pot depune raportările lunare obligatorii la Casele de Asigurari de Sănătate. Reprezentanţii firmelor pot să acceseze acum pachetul de semnătura electronică în unitătile BCR, cu sprijinul consilierilor dedicaţi clientilor microîntreprinderi, profesii liberale şi al managerilor de relaţii corporate. Soluţia tehnică propusă de BCR clienţilor este furnizată de către societatea Trans Sped, care este  înregistrată oficial ca Furnizor Acreditat de Servicii de Certificare ce emite certificate calificate în conformitate cu legea.  „Strategia şi orientarea BCR către cele mai noi şi adecvate soluţii tehnice aplicate în afaceri s-a transpus şi în produsele şi serviciile oferite clienţilor săi. În contextul modificărilor legislative, BCR a venit în întâmpinarea firmelor şi categoriilor profesionale cu pachete de semnătură electronică şi servicii”, a mai spus reprezentantul BCR.