Vodafone România relansează www.vodafonenewsroom.ro, o resursă online de informaţii multimedia despre produsele, serviciile şi campaniile companiei, dedicată formatorilor de opinie, jurnalişti şi bloggeri, dar şi tuturor utilizatorilor interesaţi de noutăţile noastre.
Vizualul Newsroom-ului a fost adaptat noii campanii de brand Vodafone, acum într-un format optimizat. „Pagina grupează conţinut video, text şi foto despre produsele, serviciile, campaniile de comunicare şi evenimentele speciale ale companiei şi ale Fundaţiei Vodafone”, se precizează într-un comunicat de presă al Vodafone. Site-ul pune la dispoziţie informaţii în timp real şi oferă posibilitatea de interacţiune, prin secţiunea de feedback, disponibilă pentru fiecare articol. Special pentru Festivalul de Film Internaţional Transilvania (TIFF), susţinut de Vodafone de 11 ani, Newsroom-ul găzduieşte, zilnic, in secţiunea intitulată “Evenimente”, cronici de festival, scrise de criticul de film Irina Margareta Nistor, precum şi de şase bloggeri cunoscuţi. Astfel, Anne Marie Chiriac, Cristina Băzavan, Cristi China Birta, Dan Ciulea. Oltea Zambori şi Robi Katai vor oferi conţinut text, foto şi video, din culisele celui mai important festival de film al momentului.
O casetă dedicată unui eveniment special
Noua structură a Vodafone Newsroom permite o navigare intuitivă, împărţită în spaţii delimitate, în funcţie de tipul de conţinut. Astfel, primul ecran include, de acum, o casetă dedicată unui eveniment special din viaţa Vodafone, ce poate acomoda orice tip de conţinut multimedia. Coloana stângă grupează proiectele desfăşurate de Vodafone România în online, precum şi la prezenţa Vodafone România pe reţelele sociale. Coloana centrală grupează, în secţiunea intitulată „News”, întreaga arhivă de comunicate a Vodafone România, iar coloana din dreapta ecranului prezintă, într-un format uşor accesibil, reclamele difuzate de-a lungul timpului şi clipurile ce au circulat exclusiv online.