Consiliul Judeţean Dolj a aprobat organigrama Direcţiei Publice Comunitare de Evidenţă a Persoanelor Dolj

0
385

Consiliul Judeţean (CJ) Dolj a aprobat modificarea statului de funcţii pentru Direcţia Publică Comunitară de Evidenţă a Persoanelor (DPCEP) Dolj. Nu sunt schimbări majore, toate acestea încadrându-se în fondurile bugetare anuale alocate.

În organigrama DPCEP Dolj au fost aprobate, prin Hotărârea Consiliului Judeţean Dolj nr. 323/29.11.2023, un număr de 45 de posturi,  dintre care 42 sunt funcţii publice, iar alte trei sunt de natură contractuală. DPCEP Dolj a organizat, în data de 08.11. 2023, examen de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut al funcţiei publice de consilier clasa I, grad profesional principal la Compartimentul “Acte şi menţiuni Stare Civilă al Serviciului “Stare Civilă”, în conformitate cu prevederile art. 478, alin. (1 – 3) din OUG nr. 57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare”. Luând acte de aceste date, CJ Dolj a aprobat, prin votul consilierilor, structura DPCEP Dolj.