Caracterul dinamic și sportiv tipic modelelor Ford Performance va fi, de acum, disponibil și mai multor clienți, deoarece Ford a lansat noul Puma ST Powershift – cea mai puternică versiune a motorului Ford EcoBoost de 1,0 litri, mult-premiat de-a lungul anilor.
Cu un potențial crescut, grație sistemului mild-hybrid de 48 de volți, unitatea de propulsie dezvoltă o putere maximă de 170 CP și un cuplu maxim de 248 Nm 2. Motorul de 1,0 litri este cuplat la o cutie automată cu dublu-ambreiaj, cu șapte trepte, care permite schimbarea rapoartelor prin intermediul clapetelor de pe volan. Transmisia Ford Powershift îmbină perfect experiența de condus dinamică cu ușurința la utilizarea de zi cu zi.Noua versiune Puma ST Powershift preia întregul tren de rulare de la Puma ST 1.5 EcoBoost și toate setările sale specifice de performanță.
Alături de elementele de confort, de spațiul interior generos și de soluțiile practice inovatoare, inclusiv MegaBox, noul Puma ST Powershift propune experiențe de condus tipice modelelor Ford Performance. Accelerația 0-100 km/h este realizată în 7,4 secunde, în timp ce valorile de eficiență sunt foarte bune – un consum de 6,3 l/100 km și emisii de 144 g/km CO2. „Echipa Ford Performance a apelat la toată experiența sa în dezvoltarea modelului Puma ST pentru a oferi semnătura tipică unui ST la condus, fără a pierde caracterul practic al SUV-ului nostru, iar noua versiune Powershift este și mai versatilă. Folosim tehnologia mild-hybrid de 48 de volți nu doar pentru a îmbunătăți eficiența, ci și pentru a îmbunătăți puterea și cuplul maxim”, a declarat Stefan Muenzinger, manager Ford Performance, Europa. „Motorul EcoBoost de 1,0 litri, câștigător a mai multor premii, este cuplat la o transmisie Ford Powershift, cu șapte trepte și dublu ambreiaj, care îmbină o experiență de condus plină de energie cu ușurința în utilizarea zilnică.”
Un ST adevărat, eficiență tipică unui mild-hybrid
Tehnologia EcoBoost Hybrid care funcționează la 48 volți a fost oferită clienților de Puma încă de la momentul lansării din 2019. Acum, aceasta este îmbunătățită pentru a oferi performanțe și mai mari pentru Puma ST Powershift. Sistemul mild-hybrid activează recuperarea energiei mai rapid decât la alte versiuni și permite o reîncărcare mai rapidă a acumulatorului litiu-ion. Astfel, demarorul integrat (cu rol de generator) poate susține o perioadă mai lungă de creștere a cuplului la accelerații și aduce un nivel de performanță îmbunătățit în regimul de turații joase ale motorului. În plus, recuperarea mai accentuată a energiei cinetice permite un plus de 10 CP din partea sistemului mild-hybrid. „Combinația dintre un motor de cilindree mică și tehnologia electrificată ajută la reducerea consumului de combustibil și a emisiilor, oferind în același timp performanțe ridicate în utilizarea de zi cu zi. Împreună cu transmisia Powershift recalibrată, acest pachet oferă performanță, plăcere de a conduce și multă emoție la volan, tipică pentru un ST”, a spus Muenzinger.