Mastercard continuă parteneriatul cu Electric Castle, unul dintre cele mai importante festivaluri de muzică din România, găzduit de castelul Banffy, din Cluj, în perioada 13 – 17 iulie, și încurajează festivalierii să își urmeze pasiunile, sub conceptul „Să-ți împărtășești pasiunea pentru muzică cu întreaga lume. De Neprețuit™”.
În cele 5 zile de festival, participanții vor putea descoperi Mastercard Maze, o zonă cu experiențe senzoriale imersive, bazate pe tehnologie, care duc pasiunea lor la nivelul urmator. Construit sub forma unui labirint, Mastercard Maze îi poartă pe participanți pe un traseu care le stimulează simțurile și creativitatea. De la o cameră special gândită pentru un silent party, unde iubitorii de muzică simt ritmul direct pe piele, prin veste subpac, la un soundboard unde participanții pot crea muzică folosindu-și simțul tactil, la camera cu sesiuni de live DJ, unde o podea interactivă luminează în funcție de mișcările de dans, totul culminând cu un spațiu unde aceștia pot realiza un video muzical original, cântând la un set de tobe – Mastercard oferă toate elementele pentru a trăi pasiunea pentru muzică la nivelul următor.
„Mastercard a construit o platformă care le oferă oamenilor contextul să își spună poveștile despre pasiunile lor, să trăiască momente intense și să se conecteze cu ceilalți în moduri inedite. Iar un festival de muzică atât de așteptat și de inedit precum Electric Castle este locul ideal unde brandul poate crea pentru participanți o experiență unică, în jurul pasiunii pentru muzică, unde pot experimenta un spațiu senzorial, cu activări și tehnologii care îi pot ajuta să își ducă pasiunea lor la nivelul următor. Acest tip de experiențe fac parte din ADN-ul Mastercard și reflectă personalitatea multisenzorială a brandului. Muzica este un element esențial în acest mix al simțurilor, iar prin prezența noastră la Electric Castle ducem mai departe abordarea noastră inovatoare de sonic brand cu o identitate audio proprie. Este doar un exemplu de ce putem realiza atunci când pasiunea întâlnește inovația”, a declarat Ioana Gorgăneanu, Head of Marketing and Communication, Mastercard România, Croația, Israel și țările din regiunea Balcanilor.