20 iulie 2018, Ziua Energeticianului

0
884

Centrele de Relaţii cu Clienţii ale Grupului CEZ în România îşi întrerup activitatea în data de 20 iulie 2018. Începând cu data de 23 iulie 2018 însă, programul de funcţionare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:00 – 16:00 sau 08:00 – 17:00, în cazul Centrelor de Relaţii cu Clienţii din municipiile – reşedinţă de judeţ: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Targu Jiu.

Pentru orice informaţii legate de serviciile CEZ Vânzare, clienţii pot apela INFO LINIA CEZ, număr unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reţeaua naţională, în intervalul orar 08:00 – 20:00.

Pentru a semnala deficienţele în alimentarea cu energie electrică, clienţii din judetele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman si Valcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distribuţie:

 

  • 0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea;
  • 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008– numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.

Informaţiile despre deficienţele din instalaţiile electrice se pot transmite rapid şi uşor, cu ajutorul codului locului de consum, fără ca apelantul să aştepte să intre în legătură cu un operator uman, după aproximativ 20 de secunde de la iniţierea apelului. Echipele operative Distribuţie Oltenia, destinate intervenţiilor în reţelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.