Banca Comercială Română va lansa platforma de internet banking special pentru telefoane mobile cu acces la internet – m.24banking.ro. În premieră pentru lansarea unui serviciu, aceasta este dezvoltată împreună cu 500 dintre cei mai activi clienţi ai serviciului de internet banking la BCR – Click 24 Banking. Aceştia testează platforma şi notează uşurinţă în utilizare şi utilitatea opţiunilor. „Băncile extind în permanenţă posibilităţile de a face banking la bancomat, prin internet ori prin telefon. Clienţii au devenit din ce în ce mai familiarizaţi cu aceste canale alternative sucursalelor tradiţionale. Trăim în era mobilităţii, iar clienţii mobili au banca în buzunar. Fac plăţi, transferuri şi chiar investiţii oricând şi de oriunde, de pe telefoanele mobile…”, Bogdan Marin, director executiv Canale Retail BCR. La BCR, clienţii până în 30 de ani plătesc cel mai des prin internet banking factura la telefonul mobil şi rata la cardul de credit. După 30 de ani, cel mai des sunt plătite facturile de utilităţi: gaz, telefon fix şi apoi vin facturile pentru telefonie mobilă şi rata la card de credit. De asemenea, bărbaţii plătesc într-o măsură mai mare decât femeile facturile de utilităţi.